|on üçüncü bölüm|

6.3K 627 116
                                    


Lee sürüsü: 1 ay önce

Lee Felix yatağının altında daha da küçüldü.
Korkuyordu, ağlıyordu, ölmek istiyordu.
Neden böyle olmuştu?
Omega olmak utanılacak bir şey miydi? Ailesi neden onun ikincil cinsiyetini öğrenince hemen evlendirme kararı almıştı?

Hayır, ailesinin onu zaten sevmediğini biliyordu.
Onu seven tek bir kişi vardı ama o buralardan kaçalı çok olmuştu.
Kendini kutarmış, diye düşündü istemsizce. Başta yargılasa bile bu cehennem gibi hissettiren sürüden kaçtığı için artık ona kızamıyordu.
Abisi gibi gördüğü kuzeni asla yanlış bir adım atmazdı çünkü.

"Ben de kurtulmak istiyorum."

Sessizce mırıldandı.
Kurduna yeni kavuştuğu için hâlâ güçsüzdü. Kabullenmek zorunda kalmak istemiyordu ama bu hâlde kaçamazdı.

Aynadaki yansımasına baktı, sarıya dönüşen gözlerine gördükçe görüşü bulanıklaştı. Gözyaşları birer birer damladı ama hiçbiri yüreğindeki sızıları alıp götüremedi kendisiyle.

Ağladıkça ağladı. Kurdu ile daha yeni kavuşmuşken sonlarının böyle olmasından dolayı özür diledi omegasından. Omegası cevap vermedi, yol göstermedi.

Ve Lee Felix bunun kırgınlığıyla gözlerini kapattı.
Yeni uyanan kurdu ise küçük yoldaşının anılarında yaşayan kuzeninin rüyalarına girebilmek için son gücünü harcadı.

***

Herkesin gözü vücudu baştan aşağıya parlayan omegadaydı. Kimse gözünü alamıyordu, omegaya çekiliyor gibi hissediyorlardı.

Artan ışıkla hepsinin kurdu güçsüz düşerken baş alfanın eşinin arkasında olduklarını hissedebiliyorlardı.
Ama hareket edemiyorlardı, neler olduğunu düşünürken zihinlerinde yankılanan sesle sürüdeki herkes vücudunu kurdunun hakimiyetine bırakmıştı.

Sarı ışık azalırken baş alfa hariç tüm sürü dizlerinin üstüne çökmüştü. Hepsinin kalbinde bir mutluluk filizlenirken memnuniyetle başlarını eğdiler.

"Baş omega eve döndü."


Geçiş bölümü falan fişman

Neler oldu falan demeyin ben de bilmiyorum hsmdmdmxmdmx

- larren

flowers ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin