"Satine, devam etmek istediğine emin misin? İyi görünmüyorsun."
Genç kız, çıplak göğüslerini elleriyle kapatırken nefes almaya çalışıyordu. Bütün vücudu terlemiş, ateşi çıkmıştı.
Gabriel, fotoğraf makinesini elinden bırakırken "İçeride klima çalışıyor." dedi. Satine'in yanına gelmiş, onu yukarıdan bakıyordu. "Bu kadar terlemen normal değil."
Satine ayaklandı. "Ben iyiyim."
Gabriel ona inanmamıştı. Ama bir şey söylememeye karar verdi. Eliyle üst katı gösterdi. "Duş alabilirsin."
Satine, merdiveni uyuşuk adımlarla çıktı ve tuvalete girdi. Yarım saat sonra, üzerindeki havluyla dışarı çıktı. Gabriel'in sesi loft dairenin alt katından geliyordu.
Satine, hızlı adımlarla koltuktaki küçük çantasını alıp tuvalete geri girdi. Çekimden sonra giyeceği kıyafetleri yanında getirmişti. Duş alması planda olmamasına rağmen yanında kıyafet getirmesi çok iyi olmuştu.
Üzerini giyindiğinde alt kata indi, Gabriel ikisine bitki çayı yapmıştı. Bardağı Satine'e uzattı. "Daha iyi misin?"
Satine başını salladı. "Evet, teşekkür ederim Gabriel."
Gabriel, Ben'in Satine'e bahsettiği fotoğrafçı arkadaşıydı. Büyük suratı, şekilli ve ince dudakları, düzgün burnuyla yakışıklı; Meksika'lı bir adamdı. Gerçekten Ben'in söylediği gibi büyük markalar için çalışmayan, sadece kendi tarzında çekimler yapan bağımsız bir fotoğrafçıydı. Kendisine ait loft dairenin alt katında bir stüdyo kurmuş, işini evinde yapıyordu.
Satine boğazını temizledi. "Gabriel.. Senden bir şey isteyebilir miyim?"
Gabriel, çayını yudumlarken "Tabii ki." diye cevap verdi.
"Bugünkü halimden kimseye bahsetmesen olur mu?"
Gabriel gülümsedi. "Merak etme, söylemem. Ama ne olduğunu anlamadım. Üstsüz çekim yaptığımız için mi gerildin?"
Satine gülümsemeye çalıştı. "Ne olduğunu biliyorsun."
Gabriel, anlamış gibi güldü. "İlk geldiğinde de kafan iyiymiş gibi duruyordun zaten."
"Lütfen Ben'e söyleme. Ya da bir başkasına."
"Söylemeyeceğim, sakin ol. Hem Ben de ara sıra molly alır."
Satine üst dudağını dişlerinin arasına alırken suratı endişeliydi. "Evet, ama.. İkimizin durumu farklı. Ben aylardır ayıktım."
Gabriel'in gülümsemesi yüzünden silinirken "Ah, öyle mi?" diye sordu.
"Evet. Sonra dayanamadım ve.." İç çekti. "Tekrar başladım."
"İşte bu kötü olmuş." Gabriel, onun için gerçekten endişelenmiş gibi görünüyordu. "Bu senin için tehlikeli değil mi?"
Satine başını salladı. "Evet, öyle."
"Belki de yardım almalısın."
Genç kız, bu tavsiye karşısında başını hızla iki yana sallarken itiraz etti. "Hayır, bu hiçbir işe yaramayacak. Kendim halledebilirim."
Gabriel gülümsedi. "Öyleyse sorun yok."
Satine, elindeki kupayı masaya koyarken ayağa kalktı. "Çekime devam edelim mi? Zaten benim yüzümden çok ara verdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Other Drugs | Chris Evans
FanfictionSatine bütün uyuşturucuları bırakmıştı. Aşk hariç. UYARI: Bu kitap uyuşturucu kullanımı, fiziksel-psikolojik şiddet gibi tetikleyici öğelerin detaylı tasvirlerini içermektedir. 18 yaşından küçük okuyucular için uygun değildir.