Hfst 12

20 0 0
                                    

Het is inmiddels woensdag .
Ik ben net wat paarden in de stamolen aan het zetten als Charlotta het pad op komt fietsen.
"Hoi" klingt het vrolijk.
heey, jij komt vast voor je formuliertje.
"jup"
Ze loopt met me mee naar de kantine haar hoge lange paardenstaart dans openeer bij elke stap die ze zet , de bruine kleur bijna goud gekleurd vanwege de zon denk ik glanst mooi.
Ze gaat naast me zitten een geeft het formuliertje.
Ik moet even zoeken naar een pen als ik er een gevonden heb ga ik weer zitten.
Met mn waardeloze handschrift schrijf ik alle bedrijfs info op adres enz.
Ondertussen vraag ik welke school ze doet etc. ze geeft verlegen netjes antwoord.
Als ik vraag hoe het op school gaat zegt ze gaat wel , gaat wel?
" ja naja school is m'n ding gewoon niet "
lacht ze.
ik lach naja zolang je niet schrijft zoals mij moet het goed komen, ze kijkt naar het blad .
Uhm draai eens om.
ik draai het blaadje om en begin spontaan te lachen, ze heeft het zelfde handschrift als mij, ik denk dat ik het verkeerde heb gezegt.
Inderdaad! lacht ze.
Ik geef me blad aan haar terug.
Je bent hier nog niet geweest toch?
"uhm een keertje met Rebecca mee"
ik had de deur naar de stal al vast maar rondlijding hoeft nie meer, dus loop ik voor haar uit naar de uitgang en houd de deur open, heb je m'n nummer?
"uh als het goed is staat die op het blaadje.."
owja das waar ook, naja als er iets is hoor ik het wel.
"is goed doeegg"
doeii.
ze fietst met slinger bochtjes van het erf af ik moet een beetje lachen , ik was vroeger echt een fiets ramp trouwens.

"I need you"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu