Hfst 25

16 0 0
                                    

"Je hebt wat?!"
Ik schraap m'n keel Charlotta is bij mij..
"ONDANKBAAR KIND DAT HET IS ZORG JE DAN 15 JAAR VOOR ZE EN WEG GAAN ZE"
Naja goed voor iemand zorgen is nogal wat anders zeg ik zacht in meself.
Charlotta's moeder is kwaad naar boven gerend je hoort dat ze spullen op de grond gooit boven.
Ik heb het geld voor Finn...
"1500"
Ja
"Mooizo"
Ik zeg doeg maar krijg niks terug.
1500 die man heeft echt geem verstand hij had minstens 4500 moeten vragen denk ik inmeself.
Ik rijd terug naar huis het is nu 10 uur.
Rick en Char liggen alletwee al in bed.
Charlotta licht in mijn bed ik wilde haar wel in de logeer kamer doen maar dan is ze zo alleen....
Ik sluip de slaapkamer in alleen de deur valt nogal hard in het slot dus Charlotta heeft me al opgemerkt .
Ze bekijkt me grondig..
"Niks gebeurt?" Vraagt ze zachtjes.
Neeh lach ik haartoe , ze eh waren wel boos..
"Dat zijn ze altijd" zegt ze zacht.
Ik ga naast haar liggen, sliep je al?
"Nee..."
Ik knip het ligt uit en ga liggen Charlotta kruipt tegen me aan.
Ik voel haar hoofd op mn borst en sla mijn armen om haar heen.
Ze valt aardig snel in slaap.
Alleen na een paar uur schrikt ze ineens wakker ik hoor dat de deur van de badkamer opengaat waarschijnlijk Rick maar dat weet Char niet.
Sssh het is Rick maar fluister ik.
Ze kijkt even bang om zich heen maar gaat dan weer tege me aan liggen.
Zo vallen we alletwee al weer snel in slaap.

"I need you"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu