Hfst 16

20 0 0
                                    

Voor de gene die het nog niet doorhadden , Charlotta's stage is begonnen, gister.
Het is nu dinsdag.
Rebecca komt op dinsdag altijd smorgens vanwege haar baan.
Ook wouter lisa lizz en Charlotta zijn er, gezellige boel. Ik zie dat Wouter een stro wagen duwd waar Charlotta opzit.
Als ik na een tijdje Lisa hoor schreeuwen en ik Charlotta hoor lachen zitten Rebecca en ik net in de kantine vanuit de kantine kan je ook over het erf kijken en je ziet de molen.
"Omy heeft ze gedaan wat ik denk dat ze gedaan heeft ?"
Jupp.
Lisa en Charlotta waaren paarden in de molen aan het zetten wanneer Lisa met een paard meeliep omdat het touw niet los wilde heeft Charlotta de molen aangezet ...
Lisa is nu dus rondjes aan het lopen.
Al snel komt Wouter naar buiten gerend 'wat is er?' Zie ik hem met een bezorgd hoofd vragen zodra hij Lisa zit komt hij niet meer bij hellaas komt Lizz al aanlopen met een ander paard voor in de molen en moet hij open gezet worden waarop Charlotta Lisa erook uitlaat ...
Rebecca giert het uit van het lachen owmij Marcel wat kan jij gaan genieten komende 2 weken.
Zoon vermoeden had ik al lach ik, zeg ga je je paard zadelen ik ga namelijk ook rijden.
"Ja kzal maar eens wat gaan doen"
Eenmaal op de poetsplaats is het weer wat rustiger .
Totdat er een liedje op de Radio komt wat Lisa en Charlotta vet hard meezingen , normaal wordt er hier dus echt nooit gezongen Charlotta draagt iets met zich mee.
Als ik aan het rijden ben zet Charlotta wat hindernissen voor me neer en blijft erbij voor het verhogen etc.
Ze kijkt super geconcentreerd naar hoe ik rijd, en alsof ze het aanvoelt loopt ze al half naar een hindernis naar toe waar ik nog nie eens over ben om de balk die dus valt nadat ik erover was geweest op te pakken.
Als ik klaar ben vraag ik haar een ander paard te zadelen.
Als ik klaar ben met uitstappen en naar de poetsplaats gaan legt Charlotta net het zadel op een paard van dik 1.80
Kom je er bij lach ik
"Jaawww ben er bijna" lacht ze en ja hoor het lukt er .
Ik spoel mn paard af en geef hem een deken en zet hem op stal , Charlotta is ondertussen de peesjes aan het omdoen en is toe aan het hoofdstel alleen het paard dat ze opzadeld doet z'n hoofd omhoog.
"Miscommunicatie?? Ik dacht dat vrouwen elkaar altijd begrepen?" Lacht Wouter, "niet grappig" hoor ik Charlotta klagen waarop Wouter nog harder gaat lachen.
Net als ik kom aanlopen heeft ze het hoofdstel om "pfff heb je ze niet kleiner ofzo"
Eerlijk gezegt niet echt...
Ze kijkt me met een een ja hoe zeg je het moeilijke ? Blik aan de lippen beetje strak gepruimd schuin omhoog met der ogen beetje echt ietsjes maar dicht.(zoiets?)
"fijn" zegt ze nep nors.
De dag verloopt soepel en is al snel weer voorrbij.

"I need you"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu