Pose (SeulRene)

51 2 0
                                    

SeulGi szemszöge: 

Másfél év kihagyás után visszatértünk az új albumunkkal, a Queendommal. A rajongók lelkesedve fogadták, illetve több győzelmet zsebeltünk be. Az albumon lévő számok nagyon jók, és az egyikre kitaláltunk egy játékot. Ha valaki elkiáltja magát, hogy Pose, akkor mindenki megáll, ott ahol van, illetve abban a helyzetben. A mai nap szabadságot kaptunk, kihasználva a dormban döglődtünk a hosszú napok után. 
- Pose! - kiabálta el magát Yeri. Megdermedtünk, hagyva, hogy mindannyiunkra egy vicces szemüveget helyezve, majd készített egy szelfit - Kioldás!
Megmozdultunk, és a makneéhez siettünk, megnézve a fényképet. Felnevettünk egyet, és mindenki visszaült volna a tévé elé, hogy folytassák a dráma nézését, ha nem szólaltam volna meg.
- Pose! - kiabáltam el magam.
- De Unnie! - kiabálta el magát Joy - most történik a legizgalmasabb rész!
- Kioldás!
- Ezért bosszút állunk! - kiabáltak mind a négyen, és rám ugorva kezdtek el csikizni. Már a könnyem is folyt, de nem kegyelmeztek. Támadásba lendültem, mindenki mindenki ellen volt. A csiki csata akkor ért véget, amikor a menedzser unnie hívta Irene - t, hogy a héten szabadságunk van, és ha van kedvünk, akkor menjünk le a nyaralónkba pihenni. Egyből igent mondtunk, és a szobánkba mentünk, hogy összecsomagoljunk, majd a dorm ajataját bezárva ültünk be az autónkba. Irene a volán mögött helyezkedett el, én az anyós ülésen, Wendy és Yeri az ablak mellett, Joy pedig közöttük ült. Három óra múlva megérkeztünk, mindenki kirohant a kocsiból, hogy mosdóba siessen. Csakhogy a kulcs nálam volt.
- Seulgi unnie! Siess már! - sietettett Wendy.
- Pose! - kiáltottam el magam, és gonoszan mosolyogva nyitottam ki az ajtót, míg a többiek mérgesen néztek rám.
- Ne már! - kiabálták, én pedig elkuncogtam - Nagyon kikell mennünk!
- Kioldás! - mint, akiket puskából lőttek, úgy szaladtak befele, hogy egy pillanat múlva már egyedül álltam az ajtóban. 
Leültem a nappaliban az egyik kanapéra, és a lányokat vártam, hogy megbeszéljük a szobaelosztást. Percek múlva megérkeztek, amíg Irene mellém ült le, Wendy a fotelbe fészkelte magát, Joy és Yeri a szemközti garnitúrára vágódtak le. 
- Hogy legyen a szobaelosztás? - kérdeztem.
- Szerintem a szokásos - vetette fel az ötletet Wendy - Te Irene - nal, mi pedig hármasba.
- Rendben! - szóltunk tökéletesen egyszerre. 
Kipakoltuk a kocsiból a csomagjainkat, majd felvittük a szobánkba. Berendezkedés után, elmentünk sétálni a környékre, rengeteg képet és videót csináltunk. Este megvacsoráztunk, megfürödtünk és mindenki visszavonult a saját szobájába, hogy kipihenhesse a mai nap fáradalmait. Én az ágyban feküdtem és a naplómba írtam a mai nap történéseit. Irene bejött a szobába és megállt az ágya előtt.
- A lányok elaludtak, most néztem meg őket - vette elő telefonját, hogy megmutassa nekem a róluk készült fotót.
- Pose! - mondtam neki.
- Seulgi, ehhez már fáradt vagyok - nyűgösködött, de nem mozdult, tartotta magát a szabályokhoz.
Kivettem a kezéből a telefonját, lazán az ágyra dobtam.  Az állánál megemeltem a fejét, hogy egymásba szemébe nézhessünk, majd nyomtam egy gyendég csókot az ajkára.
- Remélem, már nem vagy fáradt - suttogtam neki - Kioldás!
Irene megmozdult, és közelebb jött hozzám.
- Pose! - mondta sunyin.
- Ezt jól benéztem - ismertem be ravaszságát.
Irene még közelebb jött, kezét a nyakam köré fonta, és lágy csókban részesített, amit nem voltam rest viszonozni.
- Kioldás! - suttogta ajkaimra. A derekánál fogva közelebb húztam magamhoz, úgy csókoltam meg még egyszer. Habár nem tudattuk egymással még az érzéseinket, tudtuk, hogyan érzünk egymás iránt. Elváltunk egymástól, miután tudattuk az érzéseinket egymással, boldogan szenderültünk el egymás mellett. Ezt majd holnap írom le a naplómba, hisz még nem zártam le a mai fejezetet.  
 

(<3 <3 <3 sas vagyokkkkkk kurva anyád lmao eheheh taekook is real sksk <3 <3 <3 szenvedek ehe:( )  

by: _fuchidareika_

Kpop oneshotsМесто, где живут истории. Откройте их для себя