Ping Pong (YuWin)

47 3 0
                                    

SicHeng szemszöge: 

- Figyeljetek srácok! Olyan ötletem támadt, hogy kilencedikesek a tizedikesek ellen! - kiáltott fel DongHyuck, aki a leghangosabb volt a tizedikesek között. 
- Mi legyen srácok? - kérdezte TaeYong. Összenéztem az osztálytársaimmal, bólintottunk egyet. - Jó legyen!
- Nagyszerű! - szólalt meg SeulGi - Különböző kategóriák lesznek, amiben 1 vagy 2 ember fog megmérkőzni 1 vagy 2 emberrel Az első kategória az éneklés! Kaptok 5 percet, hogy megbeszéljétek, ki indul! 
- Na jól van srácok! - csapta össze tenyerét Hendery - ki vagy kik legyenek?
- Szerintem Taeil és DoYoung! - vetette fel az ötletet JungWoo - Szerintetek? 
- Nekem jó!
- Nekem is!
- Nekem is!
- Oké, akkor ez eldőlt! A mi versenyzőink Taeil és DoYoung! - kiáltott TaeYong.
- Tőlünk pedig Kun és Wendy indul! Fiúk ti kezdtek! - szólt SeulGi a két fiúnak. 
A kezükbe vettek egy-egy mikrofont, és elindítottak a zenét, majd felcsendültek a Without You dallamai, mire mindenki tapsolni kezdett. A dal végére velük együtt énekeltük, mikor végére ért, hatalmas tapsot kaptak.
- Gratulálok fiúk! - szólt SeulGi, miután a fiúk elhagyták a színpadot - Kun, Wendy ti jöttök!
SeulGi lelépett a színpadról, Kun és Wendy állt a helyükre. Elindult a zene, ami a Stay with me volt Punch - tól és ChanYeol - tól. A végére ismét velük együtt énekeltünk, majd ismét hatalmas tapsviharban törtünk ki. 
- Gratulálok! Taeil, DoYoung, kérlek fáradjatok a színpadra! Nagyon szoros lett a végeredmény, de végül a nyertesek... . ... . . Taeil és DoYoung! - kiáltott SeulGi!
Boldogan kiáltottunk fel, majd hatalmas tapssal ünnepeltük őket. Taeil és DoYoung Kunnal kezet fogott, míg Wendy egy öleléssel garatulált nekik. Visszasiettek hozzánk, majd egy hatalmas ölelésben részesítettük őket. 
- A következő kategória a tánc! Válasszátok ki a résztvevőket! - mondta SeulGi, mielőtt lesietett volna a színpadról.
- Srácok ki legyen? - tette fel a kérdést Chenle.
- Sicheng - szólt egyszerre TaeYong, Yeri, SooBin és HyunJin.
- Én? - kérdeztem zavartan.
- Igen, nagyon tehetséges vagy, mégha nem sokszor mutatod meg nekünk - szólt RenJun.
- Engem mikor láttatok táncolni? - kérdeztem.
- Amikor egyszer a táncteremben hagytam valamit, és bementem láttam, hogy táncolsz, de nem vettél észre - mesélte Shuhua.
- Akkor Sicheng - nézett rám SooBin - vállalod?
- Igen!
- Megvagyunk Seulgi! Minket Sicheng volt képviselni!
- Ez remek! Nálunk DongHyuck és Mark fog indulni. Most viszont mi fogunk egy olyan zenét választani, ami..
- A Ping Pong Hyuna - tól és E'Dawn - tól - fejezte be a mondatát Mark.
Ez nem jó! Hiába tudom a táncot, nincs hozzá partnerem. Mire viszakoztam volna, fellöktek a színpadra. Szóval közös tánc lesz. SeulGi elindította a zenét, én pedig táncolni kezdtem. Viszont nem tudtam élvezni csak aggódni tudtam, hogy ezt nem egyedül kéne táncolnom. Az első közös részhez érve Hyuna részét kezdtem táncolni, amikor megéreztem valakit a hátam mögött. Yuta volt az, Mark és DongHyuck osztálytársa és akibe már olyan régóta szerelmes vagyok. Látta rajtam a meglepődöttséget, mire elmosolyodott, a derekamnál a közönség felé fordított.
- Play that pingpong! - énekeltem. A dal végéhez végéhez érve Yuta beforgatott, a kezének dőltem lábujjhegyre pipskedtem, majd ahelyett, hogy megtartotta a lábamat, felkapott menyasszony pózba és többször is megforgott velem.
- Play that pingpong! - énekeltem fülig zavarban, majd ahogy a szám végén, nyomott egy puszit a számra, mire mindenki tapsolni kezdett. 
- Srácok ez fantasztikus volt! Ezt a kört Mark és DongHyuck nyerte, ugyanis Yuta - nak nem lett volna szabad Sicheng - gel táncolnia. Tapsoljuk meg őket! Sicheng te maradj a színpadon légyszíves! Addig 10 perc szünet! - mire a többiek kimentek a folyosóra - Na szóval, láttam, hogy nagyon összemelegedtetek Yuta - val. Tetszik, ugye?
- Hát igen..
- A következő kategória az udvarlás! Mi tudjuk mindnyájan, hogy tetszel Yuta - nak, ezért neki fogsz udvarolni. Melyik zenével szeretnél?
Tetszek Yuta - nak. Ez egy rossz vicc biztosan. Majd most bebizonyítom, hogy ez hülyeség. 
- A Tomboy - t szeretném! Amúgy SeulGi, van most nálad rúzs?
- Persze! Miért?
- Kölcsönkérhetem?
- Persze! - mosolygott el, majd kiszólt a többieknek - Gyertek vissza! Kedves Yuta fáradj a színpadra! Nagyszerű! Drága Sicheng megtisztel téged egy udvarlással! Kérlek foglalj helyet! A következő kategória az udvarlás! Sicheng, tied a pálya! Zenét!
Yuta zavartan ült a széken, én pedig egyre magabiztosabb lettem. A zsebemben rejlő rúzs volt titkos fegyverem.
- Look at you - énekeltem Yuta - nak, mire egy hatalmas tapsvihart kaptam. Minnie része után Soyeon rapje következett. Beleültem Yuta ölébe, majd a mellkasára simítva szálltam ki öléből, a kezemnél fogva visszahúzott az ölébe és a derekamnál fogva láncolt magához, de nem bántam. Az utolsó közös résznél előkaptam SeulGi rúzsát, felvittem egy réteget az ajkamra.
- Just me loving Tomboy - énekeltem és nyomtam egy csókot Yuta ajkaira. Amint a ritmus véget ért, a szégyenlősségem úgy tért vissza. Vörös fejjel szálltam ki Yuta öléből, SeulGi kezébe nyomva rúzsát, siettem ki a teremből. Gyorsan a mosdóba siettem, hogy lemossam magamról a rúzst, ami nagy nehezen sikerült, a bicikli tároló felé haladva felhívtam Yangyangot, tanácsot kérve.
- Sicheng!! Mi újság? Hogy állsz Yuta - val?
- DongHyuck által szervezett versenyben kettő szájrapuszit adtam Yuta - nak.
- Hogy mi??? Összejöttettek?
- Nem, dehogy, majd pont én kellenék neki. SeulGi szerint tetszek neki, de ez kamu.
- Sicheng!! Legyél már egy kicsit magabiztosabb! Igenis tetszel Yuta - nak!
- És most mit csináljak? Menjek oda és valljak neki? Aztán meg kiderül, hogy ez az egész egy nagy kamu - beszéltem, miközben kinyitottam a lakatomat.
- Ez nem hazugság Sicheng - hallottam meg magam mögött egy hangot.
Az nem lehet! Megfordultam és Yuta állt mögöttem.
- Yangyang....majd visszahívlak!
- Miért? Yuta van ott?! Le nem merd rakni!! Sicheng!! Sicheng!! - nyomtam ki a telefont.
Szótlanul néztünk egymásra, kiemeltem a járgányomat a tárolóból, és elsiettem mellette volna, ha nem ragadja meg a karomat.
- Sicheng, ez nem hazugság!
- Yuta... - elengedtem a biciklit, és megcsókoltam. Annyira vágytam erre a csókra. A derekam köré fonta a karjait, szorosan magához húzott. Egy kisebb csókcsata után elváltunk egymástól, homlokát az enyémnek döntötte.
- Szeretlek - suttogta magunk közé - Már nem is tudom mióta. Talán amikor először megláttalak.
- Én is szeretlek!
Felvettem a kerékpáromat, mire elvette tőlem a kormányt.
- Ülj a csomagtartóra! - kért meg, mire elhelyezkedtem - Készen állsz?
- Igen! - felült a biciklire, kényelmes tempóban tekerte a pedált. A dereka köré fontam a karjaimat, fejemet a hátának döntöttem. Azt hiszem szép délutánnak nézünk elébe.

Kpop oneshotsWhere stories live. Discover now