Taeyong szemszöge:Megkértem Tent, hogy segítsen Jaehyunt féltékennyé tenni, hogy végre felfigyeljen rám. Azt mondta, hogy segít, de ha Jaehyun meg akarja verni, akkor majd rám fogja. A terv egyszerű: elkezdünk úgy viselkedni, mint egy pár ezzel Jaehyunt felidegesítsük. Lementünk a konyhába, ahol csak Jaehyun tartózkodott.
- Ten nagyon éhes vagyok, együnk valamit - mondtam Tennek aranyosan.
- Mit szeretnél enni? - kérdezte miközben kinyitotta a hűtőt - Kimchi jó lesz?
- Igen, de akkor ha megetetsz - mondtam, és átkaroltam a derekát és az államat a vállára raktam. Eközben a szemem sarkából láttam Jaehyunt, aki eléggé mérges állapotban volt. Ten megmelegítette a kimchit és az asztalra rakta. Leültünk egymással szembe Ten magához vett egy pálcikát, és elkezdett etetni. Jaehyun eddig várt, rácsapott egyet az asztalra, majd kiment a konyhából. Megvártuk, amíg Jaehyun felmegy a szobába és Ten nyakába borultam.
- Köszönöm Ten, nagyon hálás vagyok neked - suttogtam a nyakába.
Másnap felkeltem, lementem a konyhába, és meglepetésemre Jaehyun ébren volt és a reggeli kávéját itta.
- Jó reggelt! - köszöntem, mire Jaehyun csak morgott egyet.
Töltöttem magamnak egy kis kávét, leültem a pultra és kortyolni kezdtem a koffeines italt..
- Jaehyun lehet egy kérdésem? Tegnap amikor lent voltunk Tennel, miért csaptál az asztalra? - kérdeztem kíváncsian.
- Csak láttam egy legyet - mondta.Gyorsan megittam a maradék kávét, belerakta a mosogatóba és kimentem a konyhából. Felöltöztem, megmosakodtam és felkeltettem mindenkit, hogy megyünk próbálni. Egy óra múlva, már a táncteremben voltunk és a Make a wish-t gyakorultuk. Éppen szünet volt és láttam, hogy Jaehyun egyfolytában Jaemin-nel van és flörtölget vele. Dühös lettem, de eszembe jutott egy ötlet. Egy gonosz mosoly ült ki az arcomra, elővettem a telefonomat és írtam az egyik sminkesnek, hogy sminkeljen ki. Elraktam a telefonomat és szóltam, hogy folytatódik a próba. Este, mikor visszaértünk a dormba gyorsan lefürödtem, és a fárdaság miatt egyből elaludtam. Reggel ötkor szólt az ébresztő, amit kinyomtam, nehogy valaki felébredjen. Lementem, gyorsan főztem egy kávét, felöltöztem, utána megmosakodtam, végül pedig elindultam. A kiadó előtt találkoztam a sminkessel. Bementünk és az öltözők felé vettük az irányt. Beértünk az öltözőbe, leültetett az egyik sminkasztalhoz, elővette ami kell neki és felém fordult.
- Milyen sminket szeretnél? - kérdezte vattapamaccsal a kezében.
- Igazából nem az arcomat, hanem a nyakamat kéne egy kicsit kipingálni - kezdtem bizonytalanul és a nyakam két részére tettem a kezemet - Ezekre a helyekre kéne egy szívásfolt féleséget csinálni.
- Rendben - mondta pirult arccal és nekilátott - Miért kell neked szívásfolt?
- Egy bosszú miatt- vallottam be.Hamar befejezte, megköszöntem és gyorsan visszasiettem a dormba és vártam, míg a többiek felkelnek. Addig ittam egy bögre kávét és a pulton ülve üdvözöltem Tent. Nem vette észre a nyakamat, ahogyan a többiek se. Jaehyun egész reggel rám se nézett. Akinek most kellett menni a gyakorlásra az elkészülődött, majd elindultunk a próbára. Gyakorlás közben Jaehyunt figyeltem és egyszer végre rám nézett. A tekintete átcsúszott a nyakamra és észrevette a foltokat. Az egész teste megfeszült és ökölbe zárta a kezét.
- TEN!!! - kiabálta mérgesen és kiszaladt a teremből. Összenéztünk a többiekkel és egyből Jaehyun után indultunk. A kijáratnál értük utol Jaehyunt és pont akkor érkezett meg Ten, aki a WayV - sekkel jött próbálni.
- TEN!!! - kiabálta és Ten felé kezdett szaladni.
Ten egyből levágta, hogy Jaehyun mérges rá, ezért kiszaladt az épületből. Jaehyun utána indult, mi pedig Jaehyun után a döbbent WayV - sekkel. Mivel Jaehyun mögött mentünk láttuk, hogy már a dormnál vagyunk és azt is láttuk, hogy a dormban Ten Johnny karjaiba ugrik. A kiáltozásra leszaladtak azok is, akik itthon tartózkodtak. Mindenki döbbenten nzte hol Tent, hol Jaehyunt.- Jaehyun nyugodj meg, ez a két folt hamis, csak smink - mondtam.
- Mi? Akkor nem jársz Tennel - kötötte össze a szálakat - Miért csináltad?
- Azt akartam, hogy felfigyelj rám - bukott ki belőlem - Ezért kértem meg Tent, hogy segítsen féltékennyé tenni.
- Ten, bocsánatot kérek a viselkedésemért - fordult Jaehyun Ten felé.
- Semmi baj - mondta, majd rám nézett - Mondtam, hogy meg akar verni.
A többiek felnevettek és Jaehyun megállt előttem. Megsimította az arcomat és mindenki előtt megcsókolt.
- Szeretlek - mondta és felvett menyasszony pózba és Johnny - ék mellé álltunk. Ten feltartotta a kezét jelezve, hogy csapjak bele. Belecsaptam és a kamerába néztünk, mert a többiek lefotóztak minket.