Vallomás (Yungi)

116 7 7
                                    

Yunho szemszöge:

A debütálás óta szerelmes vagyok Mingibe, de ő nem mutat érdeklődést. Elmondtam Seongwhának, és megkérdeztem, hogy mit csináljak. Azt mondta, hogy sétáljunk, hátha eszembe jut valami ötlet. Mikor a tengerparthoz értünk, hirtelen beugrott valami a fejembe. Holnap este ide jövünk liveolni. Elmondtam Seongwhának az ötletet, és ő is jó ötletnek tartotta. Mikor visszaértünk a dormba, egyből a szobámba mentem, hogy kitaláljam mit mondok Minginek holnap. Éjfélkor végeztem és utána nagy nehezen álomra hajtottam a fejemet. Másnap egész nap izgatott voltam, alig vártam, hogy este legyen. Este nyolckor mentünk ki a tengerparthoz. San azt találta ki, hogy menjek le és valljak be valamit. Lementem és Minginek kezdtem el kiabálni.
- Mingi! - kezdtem el mondani - sajnálom ami a laptopoddal történt. Tegnap lerúgtam amikor az ágyamon feküdtem.
- Ááááá - kiabálta és elkezdett lefele szaladni, mert én a parton voltam, a többiek pedig fent voltak.
Egy ideig kergetett, de utána visszamentünk a többiekhez. Miután mindenki végzett, Seonghwa rám nézett, én pedig tudtam mit akar jelezni. Itt az idő! Seonghwa kikapcsolta a kamerákat, a többieket pedig a kocsiba terelte. Mindenkit kivéve Mingit. Seonghwa azt mondta neki, hogy várjon egy kicsit és maradjon fent. Én addigra lementem, és a bátorságot gyűjtöttem. Felnéztem és Mingit kíváncsi tekintetét láttam meg. Most vagy soha! Lehunytam a szememet és kiabálni kezdtem.
- Mingi, valamit el kell mondanom. Lehet, hogy ezek után megutálsz, de nem bírok többet várni. Amikor együtt gyakornokoskodtunk akkor furcsáltam valamit. Amikor a közeledbe voltam és szívem ki akart ugrani a helyéről és az arcom forrósodni kezdett. Debütálás után rájöttem, hogy szeretlek Mingi! - kiabáltam hangosan és becsukott szemmel.
Kinyitottam a szememet, de Mingi már nem volt ott. Ezek szerint nem érez irántam semmit. És most elveszítettem. A csalódottság és a szomorúság miatt lerogytam a homokra és pont nem érdekelt, hogy felfázok. Magamhoz húztam a térdemet és ráhajtottam a fejemet és utat engedtem a könnyeimnek. Nem tudom meddig ültem és sírtam ott, amikor valaki felém sétált. Nem néztem fel, de Mingi úgy is megutált ezért csak Seonghwa lehetett. Leguggolt elém és automatikusan átölelt.
- Elveszítettem őt, miért hallgattam a szívemre? - kérdeztem sírva.
- Mert szereted őt és ő is szeret téged - mondta, mikor eltolt magától. De nem Seonghwa ölelt, hanem Mingi. A meglepődöttségtől szóhoz sem jutottam.
- Igen Yunho szeretlek - mondta és hirtelen kiabálni kezdett - Szeretlek Yunho!
Az örömtől sírni kezdtem, ő pedig letörölte a könnyeket az arcomról. Egyre közelebb húzott magához és az arcomra simított. Én a tarkójára simítottam és egyenesen a szemébe néztem. Egyre közelebb kezdett hajolni hozzám és én is ő hozzá, addig amíg az ajkaink össze nem értek. A keze lecsúszott a derekamra és közelebb húzott magához. Lassan csókolt, minden szeretetét belesűrítette. Elvált tőlem és mind a ketten felálltunk. Mingi úgy döntött, hogy instant szívrohamot akar nekem okozni, ezért felvett menyasszony pózba. Míg én a nyakába kapaszkodtam, addig ő erősen tartott és csak elvesztünk egymás tekintetében. Az arcára simítottam, majd közeledni kezdtem felé. Mingi gyorsabb volt nálam és hamarabb érintette össze az ajkainkat. Elváltunk egymástól amikor meghallottuk a többiek kiabálását. Mindegyikük kezében ott volt a telefonjuk és minket fotóztak megállás nélkül. Felmentünk a többiekhez, vagyis inkább Mingi vitt fel, mert még mindig nem rakott le. A nyakhajlatába hajtottam a fejemet, a többiek meg egyből lefotóztak minket. Éreztem magamon Seonghwa nyugodt és mosolygós tekintetét, majd Hoonjonghoz bújt.
- Menjünk haza, kezdek nagyon álmos lenni - ásítottam.
Beszálltunk a kocsiba és a dormig meg sem álltunk. Mingi kiemelt a kocsiból, majd a hátára vett. Miközben a szobámba vitt, elaludtam, de éreztem, hogy lerak az ágyra, betakar, ad egy puszit a számra. Mikor kiakart indulni, gyorsan kinyitottam a szememet, megfogtam a kezét és magamra húztam. Mivel Mingi rám esett láttam a döbbent arckifejezését.
- Ugye nem akartál itt hagyni? - kérdeztem.
- Nem, csak az alvós cuccaimért akartan menni - magyarázta.
- Nem kell az, maradj velem - mondtam határozottan.
Mingi fölém magasodott és a kezét mellém rakta. Nem szóltunk semmit csak elvesztünk egymás tekintetében.
- Mingi, csókolj meg! - kértem meg.
Mingi az ajkait finoman az enyémre helyezte. A levegő hiány miatt szétváltunk, de utána folytattuk, ahol abba hagytuk. Hirtelen pozíciót váltottunk, így Mingi mellkasán feküdtem. Úgy aludtam el, hogy Mingi szívverését hallgattam.

Kpop oneshotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz