SÜTLAÇ-BÖLÜM SEKİZ
Billi Elish= Lovely (kesinlikle dinleyin)
HERKESE IYI OKUMALAR
Alttaki yıldıza dokunmayı unutmayın☆
"Herkes sıraya hadi hadi!"diye 1 saattir bağırıyordu sınıf başkanı Buğra gören sanacak okulun müdürü bu öyle bir havası var.
"Sıradayız farkındaysan Buğra" İrem herkesi göstererek.
"He iyi o zaman sırayı bozmayın"dedi Buğra.
"Lan bi yürü git"dedi Anıl ve Buğra'yı kovaladı
"Şükür yarabbim gitti"dedi Esila
"He valla sanki cumhurbaşkanı"dedi abim. O sırada Hakan hoca geldi
"Işte geliyor adaşım be"dedi umursamaz Hakan. Hakan hocayı deli ettiği doğrudur. Birçok kez ona aşık olduğunu bile düşünmedim değil yani.
"Günaydın gençler"dedi Hakan hoca
"Günaydın hocam"diye hep bir ağızdan dedik sınıfca
"Günaydın en mükemmel hocamızzz"diye bağırdı Hakan
"Yine mi sen!? Sen gelme geziye.Senden kurtulamayacak mıyım ben oğlum!?"
"Kalbimi kırıyorsunuz hocam bakın küserim size"
"Lütfen küs artık bana Hakan"dedi hoca tüm sınıf kıkırdamaya başladı
"Ama küsemiyorum. Neden biliyor musunuz?"
"Neden"
"Sizin gibi birine küsersem Allah beni taş eder"dedi Hakan. Hakan hoca iğneleyici bakışları ile Hakana baktı
"Hakan hariç herkes beni dinlesin. Gezide 3 gün kalacağız"dedi Hoca
"Ne!? Ama hocam Buğra bize öyle birşey demedi"dedi İrem
"Orası beni ilgilendirmez. Dedim gibi 3 gün kalacağız herkes uslu dursun yoksa topuğunuza sıkarım ona göre"dedi Hoca
"Ne kadar sert ve asil bir hoca ya"dedi Hakan etkilenmiş gibi bakarak
"Sen hariç Hakan. Hadi herkes binsin hadi hadi" dedi Hoca ve sırası ile binmeye başladık.
Cam tarafına direk oturdum en ortada ve Burak direk yanıma geldi omuzuna kafamı koyup herkesi izlemeye başladım. Esila ve Emir hemen karşımıza oturmuştu ve fark ettim de bunlar yakışıyor birbirine. Etrafa bakarken gözüm sadece bir yere odaklandı. Sadece onlara...
"Nereye bakıyorsun öyle dikkatli dikkatli"dedi Esila. Burak ve Emir'de direk bana baktı.
"Hiç öylesine dalmışım"dedim ve konuyu kapattım. Yalan atmaktan nefret ediyorum. Hemen telefonunu elime alıp Esila'ya yazmayama başladım.
Güneş=Gül'ü gördün mü?
diye yazdım ve anında telefona baktı Esila.
Esila=Hayır görmedim en son sırada gördüm bizimkilerin birinin yanına oturmuştur herhalde.
Güneş=Hayır bizimkilerin değil şuan 2 koltuk önümüzde Toprak ile samimi bir sohbet içerisinde oturuyorlar yanyana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sütlaç/Yarı Texting
ChickLit0532 *** ** **=Sütün olayım beni sütlaç yap ye ;) Güneş=Kimsin? 0532 *** ** **=Kim miyim ben? Ben senin sütlacın Güneş=Ne diyorsunuz kimsiniz? 0532 *** ** **=Ben anonim ;) Güneş=Gerçekten çok açıklayıcı oldu aydınlandım -_- 0532 *** ** **=Jahshaj...