BİRİNCİ BÖLÜM

85 32 29
                                    

Öncelikle kitabıma bir şans verdiğin için, teşekkür ederim❤

Okuduğunuz günü ve saati yazar mısın?

Kitap karakterlerinin ismi yabancı olacak bilginiz olsun. Hepsi koreli isim olacak.

Herkese iyi okumalar...

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

"Kız kaç kere daha diyeyim kalk diye. Okula geç kalacaksın. Kalk!"

Işte yeni güne annemin narin! Sesiyle uyandım. Canım annem ya beni çok düşünür

"5 dakika daha lüytfennn"sesim sona doğru boğuk çıkmıştı çünkü kafamı yastığa gömüştüm.

'Allah rahmet eylesin o zaman'

'Sana inanamıyorum pakize nasıl bu iğrenç espirili yaptın. Git kendini çatıdan at! Yoksa ben katil olucam."

'Evet sayın seyirciler son dakika haberlerimize geçelim. Genç bır kız iç sesi ile kavga etmeye başladılar ama sonrasında işler kızıştı ve genç kız iç sesini yaraladı. Çevrenin ambulansı araması ile iç sese yardım edildi fakat iç ses hayatını kaybetti. Genç kızda tutuklanıp ceza evine gitti.'

'Kes sesini be!'deyip iç sesimi nakavt ettim.

"Kız kalk!"deyip üstümdeki örtüyü çekti annem

"Tamam ya kalktım"

Saate baktım hemen. Saat daha 06:30 idi. Okul 08:00 başlıyor bol vaktim vardı.

"Şükür!"diyip odadan çıktı annem. Bende hemen banyoya gittim ve rutin işlerimi halletmeye başladım.

Neden yani neden? Sabahın köründe kalkıp okula gidiyoruz. Diğer saatler çuvala mı girdi? Bütün öğrenciler isyandaaaaaa duyun sesimiziii.

Banyoda işim bitince dolabımdan okul üniformasını çıkardım ve giydim.

Beyaz gömlek ve siyah etekden oluşuyordu üniforma. Ama ben etek alırken şortlu etek aldım.

'O ne lan'dediğinizi duydum erkekler siz bilmezsiniz boşverin. Kızlar zaten çok iyi biliyor.

Hemen makyaj masama oturdum makyaj yapmayı severdim ama abartmadan. Yani şu yüzüne bir kutu boya sürenlerden değilim. Maskara, çikolatalı nemlendirici arada da rumel çok değil yani.

Masanın üstünde tarağı elime aldım ve içimdeki duygular birbirine girdi. Yine bir sürü saçımı yolacaktım. Tarağı saçıma vurup savaşı başlattım. Bi 10 dakika sonra taraktaki kalan saçlara baktım

"Özür dilerim saçlarım ama mecburdum."diyip çöpe attım. Ve hemen rutin makyajımı yapıp dün akşam hazırladığım çantamı belime taktım.

Merdivenlerden seke seke atlayarak iniyordum. Bakın dum ekini kullandım.

"Aaağğhhhhh kaportaaa gittiiii!"diyip evi inletecek cinsden çığlık attım.

"Ne oldu!?"diye merdivenin başından bağırdı abim. Sonra gözleri beni bulunca ilk bi süzdü sonra kahkaha atmaya başladı

"Hahahahahhaha lannn ahahahha düştünmü çennn hahahahhahhhaah"dedi ve ayı gibi gülmeye devam etti

"Öküz güleceğine gel yardım et!"dedim oda hemen yanıma geldi kucağına aldı beni. Eee tabi alacak zayıfım zaten 48 kiloyum kıskanın kızlar. Kahvaltı masasına oturturdu. Kendisi de karşıma geçip oturdu. Kısaca ev ahalisi ile kahvaltı ettik.

Sütlaç/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin