|7|

289 23 100
                                    

Hürkan'dan

Bunu yaptığına gerçekten inananıyordum. Beni aptal yerine koymuştu. Ona tanıştığımız ilk günden beri güvenmiştim, inanmıştım. Ama o beni aldattı. Gözlerimin içine baka baka hemde. Neden yaptın bunu bana Ömer.

Sokaklarda boş boş yürürken sonunda Kaan'larla buluşacağımız bara vardım. İçeri girdiğimde Kaan ve Mert'in yanına uğramadan direkt barmenin yanına gittim ve bir viski istedim. Bu gece karar verdim. Hiçbir şeyi umursamadan içecektim, sabaha kadar. Bayılana kadar. Canlı müzik yoktu sanırım. Barmene sordum.

"Bugün kimse çalmayacak mı?"

"Çalacak biri vardı ama işi çıktı gelemedi." Dedi barmen. O sırada verdiği viskiyi kafama diktim. Anlık olarak yüzümü buruşturdum ama bir tana daha istedim. Ben tam içkimi istediğimde Kaan'la Mert beni gördüler ve yanıma geldiler.

"Ooo gelmişsin niye bize haber vermedin."

"Siz eğleniyordunuz eğlencenizi bozmayayım dedim. Bu arada doğum günün kutlu olsun"

"Teşekkür ederim ve ne bozacaksın saçmalama. Hem Ömer nerede?"

"Siktirsin gitsin o" Mert de Kaan da şaşırdılar.

"Ya noldu kavga mı ettiniz."

"Boşver ya konuşmak istemiyorum o konuda. Siz takılın ben biraz burada oturacağım."

"Ya hayır gel işt-" derken Kaan, Mert hemen sözünü kesti. Sanırım halimi anlamıştı.

"Tamam sen gelirsin kendine gelince o zaman." Ve Kaan'ın kolundan çekerek uzaklaştı. Onlar gittiğinde rahatlamış hissettim eğlenmeye ihtiyacım vardı ama onu düşünmeden edemiyordum. Birkaç saat boyunca her tür içkiyi tattım. Sarhoş olmuştum. Saat 1 i geçmişti ve bar sonuna kadar doluydu. Ben bir içkimi daha bitirdim ve bara 2 kişi geldi. Önce pek umursamadım ama sonra farkettim biri Ömer'di yanındaki kızla el eleydiler...

Anlık sinirle sahneye çıktım. Mikrofonu amfiye bağladım. O sırada kimsenin umrunda değildim. Sarhoş olduğum için de kimseyi takmıyordum zaten. O sırada tek istediğim şey nefretimi şarkıyla kusmaktı. Söylemeye başladım.

"Seni görenler varmış orada"
"El ele tutuştun mu onunla"

Bütün barın gözlerini hissediyordum üzerimde ama gerçekten umrumda değildi. Sadece Ömer'e dik dik bakıyordum. O beni hâlâ farketmemişti. Ya da umrunda değildi. Kaan'la Mert bana seslenmeye başladılar söylemeye devam ettim.

"Cevabını ver, sallanma"
"Doğru mu yoksa palavra"
"Kelimeler anlatmıyorsa"
"Gözlerinin içi söyler bana"

Ben söylerken yanındaki kızın onun kolunu çekiştirerek konuştuğunu gördüm

"Aaa Ömer ben bu şarkıya bayılıyorum gel birlikte söyleyelimm"

İşte tam o sırada beni farketti Ömer. Gözlerini kocaman açarak beni izledi.

"Kimleydin o gün aslında"
"Telefonu açmadığında"

Anlamıştı ona söylediğimi şarkıyı. İmalı bakışlarımdan kaçmak için kıza gitmek istediğini söyledi. Kız anlamamış olacak ki gitmek istemediğini kalıp şarkıyı dinlemek istediğini söyledi. Göt gibi kalmıştı Ömer. Beni dinlemek zorundaydı. O sırada ona baktım ve bağırarak söylemeye başladım.

"ALDATTIN MI BENİ? BUNU YAPTIN MI BANA?"
"BİR ŞEY SÖYLE. DURMA ÖYLE"
"SAKLADIN MI BENDEN? İHANETİN NEDEN?"
"BİR ŞEY SÖYLE. DURMA ÖYLE"

Ben söylemeyi aniden bırakıp sahneden indim. Bardaki insanlar söylemeye başladı bu sefer. Hepsi bir ağızdan söylüyorlardı. Sahneden inip içkimi almaya gidene kadar Ömer'den gözlerimi ayırmadım. Çok koymuştu beni gerizekalı bir kızla aldatması. İçkimi içerken yanımdan bir sesle irkildim.

"Ona mı söyledin şarkıyı?" Dedi biri Ömer'in yanındaki kızı göstererek. Güldüm dalga geçercesine.

"O kız siktirsin gitsin." Durumu tam anlayamamıştı yanımdaki çocuk. Bir daha sordu.

"Kızın yanındaki çocuğa mı söyledi-" daha sözünü tamamlayamadan Ömer geldi yanıma.

"Hürkan bak gerçekten özür dilerim. Daha ne kadar yalvarmam gerek beni affetmen için."

"Ömer siktir git." Çok sinirlenmiştim. Bir de gelmiş beni affet diyordu.

"Ya ama Hürka-"

"Sen git sevgilinin yanına. Özletme kendini." Dedim ve içkimi kafama diktim.

"Kızdan bugün ayrılacaktım Hürkan. Onu hiç sevmemiştim. Sadece seninle yaşadığım şeyler bana tuhaf ve yeni geldi. O kız bir hataydı lütfen beni affet." Mert ve Kaan'da geldi yanımıza sessizce dinliyorlardı sadece.

"Hürkan dışarı çıkmaya ne dersin?" Diye sordu şarkıyı bitirdikten sonra yanıma gelen çocuk. Kaçıp gitmek istiyordum o ortamdan bu yüzden hemen kafamı sallayarak kabul ettiğimi belirttim.

Biz kapıya doğru ilerlerken Ömer kolumu tuttu.

"Hürkan o çocuk kim‽"

"Bilmiyorum. Ama onunla gitmek istiyorum." Dedim ve kolumu ondan kurtarıp çocukla birlikte dışarı çıktım. Ömer de tam arkamdan gelecekken Kaan onun kolundan tutup gitmemesini söyledi.
________________

"Seni zorladıysam kusura bakma ama nefes almaya ihtiyacın varmış gibi gözüküyordun."

"Yok zorlamadın. Teşekkür ederim. Adını öğrenemedi-"

"Emre" gülümsedim.

"Memnun oldum Emre."

"Ben de memnun oldum."


☾ 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖 ~𝓼𝓪𝓷𝓲𝔂𝓮𝓯𝓵𝓲𝔁~ ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin