64. sunset ✔

450 36 0
                                    

LOUIS

Jsme tu už pátý den, což znamená, že je pondělí a v sobotu odjíždíme.

Za těch pět dní jsme stihli projížďku lodí, procházky po městě, hlavně po památkách a večerní procházky po pláži.

Freddie i Harry se za tu dobu stihli už dost opálit, stejně tak jako ostatní, až na mě. Většinu času totiž to trávím pod slunečníkem, jelikož se mi na sluníčku dělá blbě, takže teď jsem jen lehce opálený.

Je teď něco kolem šesté odpoledne a my tři jsme zase na pláži. Harry leží vedle mě na dece, načež společné pozorujeme Freddieho, který si v písku staví hrady.

„Hazz, nezajdeme někam večer, jen my dva?" zakoukám se na něj a udělám na něj psi oči.

„Můžeme, Freddieho dáme našim, jelikož budou mít i Johna, takže snad jim to nebude vadit." usměje se na mě a pohladí mě po bříšku.

„Freddie! Pojď si pro kšiltovku!" křiknu na něj, jelikož sedí na sluníčku už moc dlouho a nechci, aby dostal úpal nebo úžeh. Freddie se hned postavil a rozeběhl se k nám.

„Tati, máme nějaký pití?" sedne si myslím nám na deku a usměje se na nás.

„Jasně, máme vodu s citrónem, bude stačit?" pousměje se Harry a sedne si, aby mohl z tašky vytáhnout lahev s pitím.

„Jo, děkuji!" zazubí se Freddie a napije z flasky, jakmile mu ji Harry otevře a podá.

„Nemáš zač." pousměje se Harry a zase si od Freddieho vezme lahev, když dopije.
"Chceš taky, zlato moje?" koukne na mě s lahví u pusy.

"Prosím." unaveně se na něj pousměju. Harry mi podá lahev, načež se napiju a zase mu ji podám zpátky, lehající si do stejné polohy jako předtím.

„Freddie, běž si ještě chvíli hrát, pak půjdeme, aby si mohl tatínek a broskvička odpočinout, a ty pak už půjdeš spinkat, ano? Ale buď někde víc u nás!" řekne Harry a lehne si vedle mě.

„Dobře, já budu před dekou." pousměje se a sedne si pár metrů od nás.
„Tati! Já si ještě půjdu do kyblíčku pro vodu, jo?" křikne.

„Jasný! Koukám na tebe!" zasměje se Harry, přičemž si sedne a mě si přitáhne k sobě na klín, takže se o něj můžu spokojeně opřít. S úsměvem si vezmu mobil a vyfotím Freddieho, který vypadá úžasně v tom světle sluníčka.

LouStyles

2,829,221 likes LouStyles Little F

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

2,829,221 likes
LouStyles Little F.☀💖

168,611 comments
keistova.k. kdy už řeknete/napíšete jeho jméno? Vždyť to ničemu nevadí, když to řeknete...

You and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat