80. our day ✔

347 28 5
                                    

HARRY

„Lou. Miláčku, vstávej. Freddie a Mabel pro tebe udělali snídani." zašeptám směrem k Louimu, který ještě spinká.

Louis se lehce promrví a pak pomalu pootevře svá nádherná modrá kukadla.

„No dobré ráno, pane Stylesi, vyspinkal jste se dobře? Doufám, že ano, jelikož Vám vaše děti udělali snídani." pousměju se na něj a políbím ho na čelo.

„Dobré ráno." usměje se na mě a pohladí mě po ruce.

„Zavolám děti, jo?" řeknu a pomalu vstanu z postele.

„Děkuju." usměje se na mě a protře si oči.

„Děti! Pojďte pomalu nahoru do ložnice!" křiknu směrem dolů, kde čekají děti. S úsměvem se vrátím zpět k Louimu, který už sedí opřený o čelo postele a dělá něco na mobile.

„Hazz," zamumlá a zvedne ke mně skleněný pohled. „Já nechci, aby odešla." zašeptá a z oka mu ukápne slza. Hned si k němu sednu a obejmu ho.

„Lou, Jay nikam nejde, bude pořád tady," pousměju se na něj a ruku položím na jeho prso, kde je srdce. „A bude na tebe a na všechny dávat pozor z nebe." zašeptám a políbím ho na čelo.

„Maybel! Pozor, ať nespadne." uslyšíme Freddieho hlas.

„Jeňže já ňechči vylít to piťí." řekne mu nazpátek Maybel. Louis se lehce uchechtne tomu, jak mluví a setře si slzy.

„Radši vylít to pití, než abys spadla dolů ze schodů." řekne jak starostlivý starší bráška, načež se Louis zase rozbrečí.

„Panebože, on je ten nejlepší starší bráška na zemi." vzlykne a schová si hlavu do mé hrudi.

„Protože je po tobě, princezno." zašeptám a políbím ho na krk. Louis na mě zvedne pohled načež mu hned setřu slzy z tváří a Louis mě měkkce políbí.

„Miluju tě, Harry." zašeptá a opře se tváří o moji bradu.

„Já tebe taky, princezno." usměju se na něj a přitulím si ho blíž k sobě.

„Dobré ráno, tati!" ozve se ode dveří hlásek našeho milovaného syna.

„Ahoj tatínku!" usměje se na nás Mabel a přiběhne k nám se skleničkou plnou pomerančového džusu.

„Ahoj sluníčko naše. Ahoj broučku." usměje se Louis a pohladí May po vláskách a Freddieho po ruce.

„Ahoj tati. Udělali jsme ti se ségrou snídani." řekne pyšně a obejme Mabel, která se k němu přitulí načež cítím, jak Louis začne popotahovat.

„To je od vás hezké, miláčci. Tak pojďte nahoru na postel, ať si to hezky společně sníme." poklepe Louis na postel a posune se blíž ke mně.

„Nakrájeli jsme ovoce a zeleninu a taťka nám pomohl udělat vajíčka." řekne Freddie a pomůže May na postel, nad čímž se pousměju.

„To jste ale šikovní." usměje se Louis a vezme si z misky okurek.

„Děkujeme." usměje se Mabel a sama si vezme jablíčko, které ona miluje.

„Tak jo, dáme se do jídla." usměju se na ně.

----

LOUIS

„Hazz!" zavolám na svého manžela z ložnice.

„Už běžím!" ozve se zespodu Harryho hlas a následně dupot po schodech. „Co se děje!" vyjekne když vletí do ložnice a koukne se na mě.

„Já, chtěl bych zase začít nosit moje oblečení." vydechnu a ukážu na oblečení, které mám na sobě. Harry ke mně pomalu dojde a zastaví se pár centimetrů ode mne.

You and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat