76. God, thank you! ✔

362 28 0
                                    

HARRY

„Tati! Vstávej!" jen něco zamumlám a přetočím se na druhou stranu. „Tatínku!!" znovu se ozve hlas mého syna.

„Copak, broučku?" zamumlám svým ranním chraplavým hlasem.

„May pláče." řekne a ukáže na postýlku vedle naší manželské postele. Až teď mě do uší udeří pláč mě dcerky.

„Bože!" vydechnu a hned vylezu z postele. „Děkuju, Freddie, že jsi mě probudil." řeknu, když se znovu posadím na postel, tentokrát, ale s Mabel v náručí.

„Můžu si jít dolů pustit televizi?" koukne na mě s jiskřička mi v očích.

„To víš, že jo. Ale jedl si už?" pozvednu jedno obočí.

„Ještě ne." zakroutí hlavou.

„Tak jo. Tak půjdeme udělat snídani a pak se můžeš jít koukat na telku, jo?" řeknu a pomalu se zvednu se stále uplakanou Mabel v náručí.

„Dobře!" zajásá a vyběhne ven z naší ložnice.

„Tak jo princezno moje, jdeme dělat papání." zašišlám a pohladím ji po tvářičce. „Neplakej, jsi celá červená."

Dojdu do kuchyně, kde si Mabel položím na rameno, ze skříňky vytáhnu sunar a do malé růžové lahvičky nasypu jednu naběračku a zaleju to vlažnou vodou. Zavřu lahvičku a pořádně ji protřesu, aby se to zamíchalo. Lehce si toho stříknu na ruku, abych věděl, že to není moc horké.

Společně s Freddiem, který si za tu dobu stihl udělat snídani, si jdeme sednou do obýváku na sedačku. Lahev si teď odložím na stůl a May si upravím v náručí, tak, aby se jí dobře pilo. Ze stolu vezmu lahev a začnu si krmit.

HarryStyles

5,810,423 likes HarryStyles My Baby Girl!🍄 I love you so so so much

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

5,810,423 likes
HarryStyles My Baby Girl!🍄 I love you so so so much. And also I love your big brother and your gorgeous daddy!🍄💖

komentáře jsou k tomuto příspěvku vypnuty

„Tati?" ozve se Freddieho hlas.

„Ano, broučku?" kouknu na něj a poupravím si Mabel v náručí.

„Pojedeme dneska za taťkou?" zeptá se a pohladí Mabel po hlavičce.

„Samozřejmě, že půjdeme. Dáme si oběd, vyspíkáme se a pak pojedeme za taťkou, jo?" usměju se na něj.

„Dobře. Můžu si jít teď hrat s Eronem a Angusem ven?" koukne na mě s nadějí v očích.

„Můžeš, ale běž si na sebe obléknout tepláky, mikinu, bundu a čepici, ano?" řeknu s zvednutým obočím.

„Děkuju tati!" zajásá a doběhne nahoru do pokoje.

S úsměvem přetočím svoji pozornost na moji dcerušku, která už dobumbala. Opatrně si ji zase položím na rameno a začnu jí třít záda, aby si grkla.

You and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat