Yola Çıkıyoruz

37 2 0
                                    

Kulağımızda ritimlerle ayağımızın yerden kesildiğini hissedebiliyoruz.
Burnumuza daha önce gelmeyen o kokuyla beraber..
Karşıda kapkara bulutlar dolaşmakta, güneş hemen arkamızda batmakta.
Kahramanımız gücünü perilerden ve arkasında esen rüzgardan almakta. Önünde yüzlerce hatta binlerce adını bilmediği canavarlar var. Onların suretleri yok, acıması yok, ruhu yok ve her şeyden önemlisi insanların ruhlarını emerek yaşıyorlar.
Geldiğimiz bu gezegen zorluk seviyesi olarak bir hayli yüksek. Kahramınız yoluna emin adımlarla yürüsede zaman zaman yorulup dinlenmek istiyor. Mükemmel manzaranın tadını çıkarıp bir an olsun unutmak istiyor başına gelenler ve gelecekleri.
Neden mi yola çıktı bu kahraman ?
Evet duydum yola çıktı ama neden ?
İçinde umut vardı,onu karanlık kuyulardan çıkaran zerre kadar olan bir ışık taneciğiydi.
Onu o karanlığa gömenlerden intikamını alacaktı.
İnancı onu güçlü kılmıştı. Bıraksalar o paslı kafesini parçalayıp çıkacaktı. Ama doğru zamanı bekledi. Gücünü topladı ve kahramanımız sizler için bu yolcuğa atıldı.
Gezegen fazlasıyla bu canavarla doluydu ve hepsinin üstesinden gelebilir.
Eveet rüzgar şiddetini artırdı. İyiden iyiye karanlık çöktü. Artık şimşekler daha belirgin. Anlık içine korku salıyor. Anlık üşüyüp ürperiyor. Gözleri karanlıkta kırmızı bir alev topu parlıyor. Canavarların ayak sesi yakınlaşmaya başladı. Nefes alışlarını duyabiliyor.
Aşağılayıcı kahkahaları kulak tırmalayıcı nitelikte.
Sayıları bir anda çoğalmaya başladı.
Kahramanımızın en sadık dostu onu geri çekilmek için uyarıyor. Bu sefer geri çekilmeliler en sadık dostuyla. Yavaşça geri adım atıyorlar. Sessizce gözlerini kapatıp gecenin karanlığında intikam planı yapacağı bir yer arıyorlar.
En sadık dostu bir yer biliyor öyle bir yer ki burası intikam için geri döndüğünde sayıları artmış olacak. Hey millet gezegen değiştiriyoruz sıkı tutunun.
Atmosferden çıkarken zorlayıcı hava koşulları hakim. Sarsılıyor soğuk ve kasvetli olmaya başladı. Ama inançları her şeyden daha güçlü. Sonunda çıktık atmosferden.
Işık hızında olmasada bir şekilde yolculuk devam ediyor. Yaklaştık eve, yeni gezegen gayet güzel gözükmekte. Yaşam için elverişli.
İniş takımlarımız hazır. Umutlarımız hala diri ve ilk günki heyecanında.
Şimdiyse, savaşmak için bu canavarlar aileyi genişletmek gerekiyor.
Güneşli bir gün kahramanımızı bekliyor...

DELİNİN EVREN YOLCUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin