Глава 1

15 1 0
                                    

У кімнаті була духота. Яскраві сонячні промені кидали контури віконної рами на підлогу. На столі та й під ним лежали відкриті книги та розписані листки із зошитів. Плакати музичних бендів, котрі користувалися популярністю у підлітків,  скотчем були приклеяні до однотонних сірих шпалер. Тут так тихо, що тільки шурхіт олівця, яким пишуть, відрізняв це місце від забутого світом будинку.

-Ні, не сходитися, - і, обережно склавши аркуш навпіл, а потім ще раз, дівчина відклала його до кількох схожих.

Її фігура ховалася, здається, в єдиному кутку, куди не потрапляло блискуче світло. Вона сиділа на підлозі, підібгавши під себе ноги і прогнувшись уперед до записів. Знову «швидко гуляючи» очима по відкритій статті, дівчина відзначила нові слова, але думки та припущення покинули розум. Пальцями вона крутила олівець, ніби намотуючи найменші зачіпки, а за закритими віками шукала підказки. Нічого, нічого...

Вона ще так би сиділа, але парке повітря, що давило на мізки, заважало. Дівчина почала обережно підійматися, адже сидіти биту годину в записах, особливо не рухаючись, а потім різко схопитися - означало зловити запаморочення і потемніння в очах. Неприємно і швидко, але буває не встигнеш схопитися за що-небудь, і зелений синець красується на колінці.

Морщачися на сонячне проміння, дівчина потяглася і підійшла до вікна. Говорячи правду, весь її зовнішній вигляд демонстрував, що вона не любить краси яскравого: велика домашня темна футболка (одна з десятка майже таких самих у шафі), шорти, які більше були схожі на чоловічі і вже розтріпаний хвостик на маківці. Ну гаразд, волосся у неї барвисте. Цього місяця вона пофарбувала його у синій, але хтозна, що планується на наступний. Чорний? Білий? Веселкове приховане фарбування?

Повертання ручки, трохи прикладеної сили – і потоки холодного повітря заповнили кімнату. Тепер здавалося, що світла тут ще більше. Зі старих підручників фізики, астрономії, філософії та іншого піднялися порошинки, ширяючи і повільно опускаючися від стелі до підлоги. У сонячних променях вони були виразнішими. Нагадуючи клітини або мікрочастинки чогось, один їхній вигляд викликав у дівчини посмішку.

-Як ти до цього додумався? Навіщо ти мені це розповів? Ти ж припускав, точно ставив на те, що я зацікавлюся і днями безперервно буду роздумувати про це.  Що ти взагалі таке...

Крізь розумWhere stories live. Discover now