Глава 4

2 0 0
                                    

Останнє, що запам'яталося ще у квартирі – спалах світла. Для інших мешканців будинку він здався промінцем світла, що на мить засліпив очі, не більше. Та для п'ятірки він став всепоглинаючим, в'язким та глибоким.  Віе виявився гіршим за пітьму. Хоч з часом, що втратив форму, і вдалося звикнути, але кожен тепер нічого, крім себе і білого світла, не бачив. «Це» розділило їх.

-Ти розумниця, - прямого джерела звуку видно не було.

Сору просто огортав голос. Він пестив вуха, налаштовуючи серцебиття на потрібний ритм. Дівчина не відчувала ворожості - вона чекала на продовження.

У сяйві почав вимальовуватися образ.  Темні плями спочатку здавались безглуздими: вони міняли свою форму і місцезнаходження, поділялися, доки не почали виднітися риси обличчя.  Чоловік, прохолодний поглядом, з довгим волоссям, ще й наче медичний халат на темну водолазку. "Р-Раймонд?" варто було подумати Сорі, як відповідь опинилася в її голові.

"А хто ж ще?"

-Так тут ще й думками спілкуватися можна?

Її було вже складно здивувати.  Те, що відбувається, вона приймала як належне. Вона потрапила сюди - «добре». Нова здатність простору – прикольно. Дана ситуація чимось була схожа на місце її снів, тому, майже ігноруючи чоловіка, дівчина почала оглядатися довкола.

Кожен рух дублювався. Як у покадровій зйомці, за рахунок пари копій, справжня постать втрачала форму. Було цікаво обертати руку чи перебирати пальцями, коли напівпрозора матерія кілька разів повторювала це.

Тіло знову левітувало у просторі, але думки не матеріалізувалися. Як би вона не хотіла ступити на рівну поверхню, вдавалося утримуватись лише на збитому повітрі. Здається, ознаки простору щоразу інші. Перспектива теж була спотвореною. Досить було одного моргання чи оберту головою, щоб постать одного розсташувалася далі чи ближче. Одного моменту Сорі здалося, що Раймонд стояв на стелі, вниз головою.

-Хей, як ваші успіхи? На жаль, не можу спостерігати за вами

-Як бачиш, переміщуємося. Тільки куди? Чесно, Раймонде, тобі ще більше варто було заплутати все

-Але так цікавіше, - і з характерним вибухом чоловік просто розлетівся, таючи в сяйві.

Останнє, що вдалося їй запам'ятати - спокійне, без того божевілля обличчя і кінчики пальців на своїй щоці. Сяйво почало розколюватися. Це все було неначе коробкою; воно знищувало стіни так, що навіть повітря тремтіло. Найменші частинки світла потрапили їй у вічі. Дівчина почала терти їх, поки ноги не зіткнулися з трухлявою підлогою, а тіло, котре не встигло звикнути до змін, пішло по інерції до низу.

Крізь розумWhere stories live. Discover now