Ітан був оточений маревом світла. Він хотів, щоб це переміщення швидше закінчилося, щоб швидше опинитися знову з Роббі і зі знайомими. Йому не подобалося буквально мить блукати у просторі, бо це відчувалося як вічність. Все нагнітало і лоскотало душу.
"Це вбого".
Відлуння буквально промайнуло, заповнюючи кожну клітину і змушуючи здригнутися. Минулого разу тут не було звуку. А найстрашніше те, що незрозуміло хто це говорить. Голос до остраху знайомий.
«Музика? У тебе не вийде.»
«Це хобі для заляканих батьками дівчиськ.»
«Марна трата часу.»
Фрази були Ітану знайомими. Все волосся стало дибки, холодок залився за комір, пришвидшуючи серцебиття. Хлопець схопився за волосся на потилиці, сильно заплющуючи очі. Він не хотів цього ніколи більше чути.
Ноги почало косити, а нудотне відчуття підступало до горла, яке просто палало. Біла місцевість поступово насичувалася і згущувалася фарбами, проявляючи фойє музичної школи. Фігури батьків виросли перед парубком, також з'явився образ хлопчика. Це був Ітан у дитинстві.
У гарному костюмі він тримав в одній руці скрипку, а у другій смичок. Ще коротке чорне волосся було залаковане назад, а ніс пошморгував, стримуючи сльози, що підступали.
Біль, неприємне почуття, страх.
-Це було жахливо. Ти зробив кілька помилок, ми не задоволені. Ми просто даремно витратили кілька годин, приїхавши на твій виступ
-Матусе, я виправлюся. Я намагатимуся більше, я перестану себе шкодувати, я...
-Ми з матір'ю, схоже, даремно витрачаємо гроші на це. Ти не здатний ні на що. Мені не подобається це сліпе бажання. Стільки можливостей, а ти вибрав те, що ніколи не виходило. Та й не вийде
-Батьку, але мені подобається. Я стану ідеальним, я буду... Я перевершу будь-кого
Стало холодно. Знову бачити і відчувати ці емоції було моторошно. Хотілося втекти. Так, саме втекти: сховатись у темному кутку кімнати і благати Всесвіт про те, щоб це припинилося. Дитячий страх душив, впиваючись нігтями у горло.
Дорослий Ітан вже хотів заступитися за маленького себе, але зрозумів, що це лише картинка, створена із загублених уривків переміщених речей. У вухах дзвеніло до того моменту, як позаду не почувся ще один голос. Він був грубіший, від нього віяло агресією.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Крізь розум
AdventureМи створюємо себе самі чи це все таке робота людей, котрі оточують нас? Напевно, це важко відслідкувати, проте ймовірність ніколи не дорівнює нулю. То чому б випадково не пізнати себе? Хоча буде потрібно пережити кілька моментів, приємних чи ні, зно...