Merhaba 500k olduğumuz için çok sevinçliyim, hepinizi çok seviyorum.
Yeni kurgum LAYEZAL için de destek bekliyorum sizden lütfenn, profilimden okuyabilirsiniz. Yani lütfen. 🤗❤🖤🤍
Yaptığımız hafta sonu kaçamağının üzerinden beş gün geçmiş okullar açılmadan önceki son haftamıza giriş yapmıştık. Bu süreçte Yusuf ile konuşmak için fırsat kollayıp durmuştum fakat o TUS dershanesine yazıldığından asla müsait olamıyordu. Bu benim için bir nebze rahatlatıcıydı çünkü zaten onunla ne konuşacağımı da bilmiyordum. Yani 20 yıllık arkadaşımın karşısına geçip benden mi hoşlanıyorsun, eğer öyleyse bu kadar yakın olmamalıyız diyemezdim ya. Sanırım içten içe bu meselenin kendiliğinden çözülmesini umuyordum.
Elimde bir tepsi muhallebiyle Nuni'nin evine vardığımda, açık olan kapıdan içeriye girmeden önce seslendim.
" Nuni! Biz geldik! "
Sevde hemen solumda durmuş bu son derece eski evi inceliyordu.
" Gel kızım. "
Ayaklarımı terliklerimden çıkartıp içeriye uzun bir adım attığımda Sevde de peşimden girdi. Kenan ile sevgili olduğumuzdan beri ilk kez Nuni'yi ziyarete geliyordum. Çok ayıp ettiğimin farkındaydım fakat bizi bildiği için ondan fazlasıyla utanıyordum işte. Seri adımlarla salona girdiğimde onu her zamanki gibi tekli koltuğunda otururken buldum.
" Günaydın Nuni'm. " dediğimde gözlerim hemen karşısında oturan genç kıza kaymıştı.
" Hoş geldiniz. " dedim sevecen bir tavırla.
Nuni'nin torunu Muğla'dan İstanbul'a yüksek lisans için gelmişti ve bu iki yıl boyunca Nuni ile kalacaktı. Esmer kız oturduğu yerden yavaşça doğrulurken gülümsedi.
" Hoş buldum. Feyza ben. "
Elimdeki tepsiyi, hemen sağımdaki yemek masasının üzerine bırakıp kızın bana uzattığı eli nazikçe kavradım.
" Duygu, tanıştığıma memnun oldum."
Kız gülümsedikten sonra zümrüt yeşili gözlerini hemen arkamdaki Sevde'ye çevirdi. Sevde de bekletmeden elini uzatmıştı.
" Sevde."
Feyza onunla tokalaşırken Nuni konuştu.
" Okan'ın yavuklusu mu? "
Sevde duyduğu cümle üzerine kıpkırmızı kesilirken ben sırıtarak başımı salladım.
" O vallahi. "
Nuni anında Ayetel Kürsi okumaya başlamıştı. Bir yandan okuyor bir yandan da Sevde'yi süzüyor ve nefesini üflüyordu. Sevde tüm bu olanları şaşkınlıkla izlerken Feyza ve ben Nuni'nin karşısındaki kanepeye oturmuştuk.
" Hangi bölümü bitirdin? " diye sordum ilgiyle, hemen yan tarafımda oturan kıza dönüp.
Zümrüt yeşili gözleri parıldayarak benimkilere döndüğünde güzelliğine inanamaz gibi baktım. Simsiyah uzun saçları, yemyeşil gözleri, minicik bir burnu ve dolgun dudakları vardı. Teni buğdaya çalıyordu fakat yine de açıktı. Gözlerini çevreleyen gür kirpikleri ve kaşları yüzüne karakteristik bir özellik katıyordu.
" Endüstri Mühendisliği. " dediğinde başımı salladım.
" Biz de Moda Tasarım okuyoruz, son senemiz. " derken hemen yandaki koltuğa oturmaya niyetlenen Sevde'ye göz ucuyla baktım.
Sevde koltuğun üzerinde gayet keyifli bir şekilde yalanan sarmana bakıp tedirgin bir şekilde sordu.
" Tırmalar mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON KABUĞU SOKAĞI
Teen FictionÇerezlik bir mahalle hikayesi. İçinizi sıcacık yapacak kimi zaman neşelendirip kimi zaman hüzünlendirecek yeni bir hikaye. Bolca dedikodu, sıkı dostluklar ve elbette mahalle aşkları! Hadi başlayalım. +18 sahneler bulunmaktadır. 18.05.2022 itibari il...