4. Samuel

48 5 145
                                    

*****************************************

-Neden cesaret demedin?

Ha?
Bunu beklemiyordum. Çok düşünmeden ve gerildiğimi belli etmeden cevap verdim.

-Birinin pantalonunu indirmek istemedim.

Sasha connie ve jean gülmeye başladı.

-Kız haklı!

Mikasa bana şüpheyle bakıyordu ben ise normal bakıyordum. Belli etmemem lazımdı. Kendini ne sanıyor bu aptal.

-Tch, veletler bağırmayı kesin.

-LEVİ-SAN!

Herkes alkol şişesini gizlemeye çalıştı. Boşunaydı.

-Çekilin ne saklıyorsunuz orda?

-PED!

Sasha en saçma cevabı vermişti. Ve herkes elini alnına koyup "salak mısın sasha?" diyormuş gibiydi..

Levi araya girdi kimse bir şey yapamadı ve alkol şişesini elins aldı.

-Hassiktir..

Samuelin ağzından küçük bir küfür çıkmıştı.

-Ciddi misiniz?

Hepimiz levi a bakıyor bir şey diyemiyorduk.

-Bir daha alkolü oyuncak haline getirirseniz parmaklarınızı kırarım.

-O haklı (s/a) paramğımı kırmıştı..

İsabel kulağıma fısıldadığında irkildim ve sırıttım. İsabeli öldüremezdim. Ve hange yi galiba farlan da. Levi ile çok yakınlardı. Ben öldürmesem bile derimi yüzerdi..

*****************************************

Biraz daha takılmıştık. Bazılarıyla çok yakınlaşmıştım. Bazıları ise hala soğuk. Samuel oda 4 de kalıyordu. Daz jean ve farlan ile. En korktuğum zaman gelmişti. Onu öldürecektim. Herkes odasına geçti ve ışıklar kapandı. Mikasa ve annie işimi zorlaştırıyordu. Hemde fazlasıyla. Lavaboya girdim. Lavaboda diğer odalara geçebilmek için bi havlandırma vardı. Filmelerdeki gibi. Lavabolar tekli olduğu için işim daha kolaydı. Işığı açtım ve bir düzenek hazırladım. Sifon basmalı değil çekmeliydi. Oraya ince ama güçlü bir halat geçirdim. Biz oda 3 deydik. 4 ise yan odamızdaydı. Sessizce havalandırma içine girdim. İçerisi örümcek ağı ve toz ile doluydu. İğrenç.

Oda 4 e geldiğimde geçiş için kapak vardı. İçeriye baktım saat 3 olduğu için hepsi uyumuştu. Samuel üst ranzada yatıyordu. Bu benim için daha kolaydı. Sessizce kapağı açtım ve içeri girdim. Bu çok gericiydi. Elimdeki halatı çektim. Sifon çalıştı. Kutudan bir iğne çıkardım ve samuelin sırtına sapladım. Ses çıkarmadan zehirden ölmüştü.

-Samuel..?

HASSİKTİR!

Kafamk sesin olduğu yöne çevirdim. Daz dı. Uykusunda konuşuyordu. Ödüm kopmuştu. Kalbim çok hızlı atıyordu. Nedesimde.

Hızlıca havalandırmaya tırmandım büyük ihtimalle samuel ölünce üstümü falan ararlardı. Ya da odamı. İğneyi getirdiğim bantla havalandırmanın üst kısmına bantladım. (havalandırmanın içindeyken)

Sessizce ilerledim. Lavaboya geldiğimde klozete basıp içeri geçtim. Bir kaç tuvalet kağıdı alıp klozete attım ve sifonu çektim. Sifonun olduğu kapağı açıp halatı oraya koydum. Havalandırmanın ızgarası zaten yoktu. Umarım havalandırmaya girmezler. Ki düşünmüyorum. Suyu açtım ve ellerimi bacaklarımı sildim. Toz içindeydim. Kapıyı açtım ve yatağıma ilerledim ve uyudum.
*****************************************
Bağırışmalar içinde uyandım. Şaşırmamıştım.

Kanatlar (ErenXReader) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin