*****************************************
Kurşun herb in kafasını delmişti. Herb yere yığılmıştı. Bir anda birisi beni tutup yere yapıştırdı. Elime kelepçe taktı diğerini ise masaya. Bu levi ve hange ydi.
-Bunun bedelini çok iyi ödeyeceksin (s/a).
-Anlatmaya devam et. Kim (s/a)? Gerçek ismi buysa.
O an inceleme fırsatım olmuştu. Eren ağlıyordu gözlerindeki ifade ise "neden?" di.
-(s/a) yı ajan olarak yolladık. Gerçekten anlamadınız mı? Aptal mısınız? Ama doğru (s/a) çok iyi bir ajan değil mi?
Levi ona vurmak için atıldığında hange ve erwin onu tuttu ve keichi nin anlatmasına müsaade ettiler.
-O 13 yaşında elimize geçti. Ailesini gözünün önündr öldürdük. Orada olmalıydınız çok eğlenceliydi. (s/a) çok fazla ağlamıştın..
Bunu anlatırken kahkaha atıyordu. Ben ise hala şoktaydım.
-Onı iyice eğittik ve bu yaşlarındayken hafızasını sildik. Ama öğrettiğimiz şeyleri değil. Ailesini, kendisini, önceki yaşamını. Sizi ona düşman ettik. Aslında o robot gibiydi. Biri öldür dedinmi öldürürdü. Yüzlerce insan öldürmüştür.
Kahlahalar atıyordu.
-Siz.. Ne yaptınız bana..
-Neden sevgilini öldürdün (s/a)? Onu çok sevmiyor muydun?
-Ailemi öldürdünüz.. Beynimi yıkadınız.. Hayatımda görmediğim işkenceleri üzerimde uyguladınız. Ailen bizde diye tehdit ettiniz.. Ama onları öldürmüşsünüz bile.. Neden?
-Baban bizim baş düşmanımızdı. Baban bir suikastçıydı. Bizr çok engel oldu ve yolumuza çıktı. Ama unutma (s/a) beynini yıkasak bile birşeyler hatırlıyorsun. Bunu bizde anlamadık fakat bazen 1 yıl bazen 1 ayda yakında daha fazla şeyi hatırlayacaksın.
-HAYATIMI MAHVETTİNİZ!
-Sen bir robottun (s/a). Öldür dediğim zaman gözünü kırpmadan birilerini öldürürdün. Nefes alan bir robot gibi. Neden ihanet ettin bize?
-APTAL OROSPU BEN HAYATIMDA İLK DEFA MUTLUYDUM!
-Çok uzun sürmeyecek. Beni öldürdükleri gibi öleceksin. Ailenle ilgili daha falza şey mi öğrenmek istiyorsun? Herşey şu dosyada. Sizin aradığınız her şey o dosyada. Öldürün gitsin.
Levi kafasına silahı dayadı ve anında öldürdü onu. Nefes alamıyordum. Hareket edemiyordum.
-Gel buraya aptal orospu.
Levi yakamdan tuttu ve suratıma bir yumruk çaktı. Ağzımdan bir dişin düştüğünü hissettim. Beni deliler gibi dövmüştü. Buna alışıktım zaten.
*****************************************
Yüzüme bir kova suyun çarpılmasıyla uyandım.
Gözlerimi açtığımda karşımda hange erwin ve levi duruyordu. Nerde olduğumu bilniyordum fakat bi sandalyede oturuyordum. Ellerim ve ayaklarım kelepçeyle bağlanmıştı ve zincirlenmişti. Yanımda ise bi masada bir sürü şey vardı. Neşter, pense.. Bir sürü işkence malzemesi. Korku dolu gözlerle onlara baktım.-Tch, konuşmaya başla.
Erwin bir kenarda oturuyordu.
-Anlatmadığın takdirde bir tırnağın gidecek. Tekrar anlatmazsan tekrar.
Hange ve levi tırnaklarımı sökecekti belliki. Bana yaklaştılar hange penseyi eline aldı. Ben ise sandalyede kıvranmaya başladım.
-HAYIR! TEKRAR OLMAZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlar (ErenXReader)
AcciónKim olduğunu hatırla (s/a). Onları öldürmelisin (s/a). Onlar kötüler (s/a). Seni seviyorum (s/a). ... Kime inanmalıyım? Kimlere inanmalıyım? ... HEY! (S/A)!! Çok mutluyum. İyiki bizimlesin (s/a). Seni affediyoruz. Seni seviyorum (s/a).