*****************************************
Hemen bir ağacın arkasına saklandım. Başka kimse gelmiyordu. Yanımda bir asker ölmüştü. Belinde el bombası vardı hemen aldım.
-ÇEKİLİN!
Koşmaya başladım. Elimle herkesin bir yerde toplanmasını işaret ettim ve elimdeki bombayı gösterdim. Herkes koşmaya başladı.
-(S/A)!
Eren beni durdurmaya çalıştı fakat ona gitmesi gerektiğini söyledim. İkiletmeden o da gitti. En azından bir işe yaramak istiyordum.
-HERB E ONU ÇOOOK SEVDİĞİMİ SÖYLEYİN!!
Gülmeye başladım.
Pimi çektim, bombayı fırlattım ve koşmaya başladım. Herkes neye uğradığını şaşırmıştı. Bombayı elimde kelepçe varken atmak çok zordu. Eren hemen elimden tuttu ve bir kalkanmış gibi beni korudu. Herkes ölmüştü.
-(S/A) NE YAPTIĞINI SANIYORSUN!?
Erwin bana bağırmaya başlamıştı.
-Sadece sizi kurtarmak istemiştim-
-Düşüncesizce hareket ettin! Ölebilirdin!
-Özür dilerim.
-Tch..
Bazıları teşekkür ediyordu bazıları ise neden yaptığımı soruyordu.
-Bunu nasıl açacağız?
Kelepçeyi gösterdim.
-Hareket etme.
Hange silahı kelepçeye doğrulttu ve sıktı. Kelepçeyi hemen çıkarttım ve zaman kaybetmeden gitmeye başladık. İleride bir araç vardı. Onunla gidecektik.
Araca bindik ve hange çok hızlı bir şekilde sürmeye başladı.-Silah kullanmayı nasıl biliyorsun?
Reiner soruyu merakla sormuştu.
-Dedemin bir tüfeği vardı. Onunla hayvan avlardık.
-Anlıyorum.
Hange çok hızlı sürüyordu.
-BU YAPTIĞIN ÇOK HAVALIYDI (S/A)!
Connie ve sasha kendi özüne dönmüştü.
-Ben de yapardım onu.
-JEAN SANA BAKTIĞIMIZDA KORKUDAN SİLAHIN EMNİYETİ AÇIKTI!
-NE YANİ UNUTMUŞ OLAMAZ MIYIM!?
-Kesin sesinizi veletler.
Susmamışlardı sadece daha alçak sesle kavga ediyorlardı.
-İyi misin?
-Evet iyiyim..
-Yaptığın çok tehlikeliydi (s/a).
-Biliyorum. Ama orada öylece durmak istemedim.
-Sana bir şey yapmayacaklarını nerden biliyordun?
-Kraliyet kanından olduğumdan beni canlı istiyorlar.
Eren gülümsedi ve kafasını omzuma koydu.
Yol boyunca kimse konuşmamıştı. Karargaha yaklaştığımızda arabadan indik ve bir kaç kilometre yürüdük. Erwin bir ağacın dalını tutup çekti. Yer açıldı ve içeriye girdik. Burası o kadar büyüktü ki önceki yer buranın %1 i olamazdı.-(s/a) benimle aynı oda da kal!
Eren bir anda üstüme sıçradı.
-Ki benimle kalmak zorundasın her yer dolu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlar (ErenXReader)
AcţiuneKim olduğunu hatırla (s/a). Onları öldürmelisin (s/a). Onlar kötüler (s/a). Seni seviyorum (s/a). ... Kime inanmalıyım? Kimlere inanmalıyım? ... HEY! (S/A)!! Çok mutluyum. İyiki bizimlesin (s/a). Seni affediyoruz. Seni seviyorum (s/a).