9. Çıkış

36 3 178
                                    

*****************************************

Kapı açıldı ve içeriye erwin ve levi girdi.

-Çıkıyorsun.

-Ne?

-Bu odada kalmıyorsun artık. Çıkıyorsun anlatacağız.

Doğru kumandaymış.. Yerimden kalktım gözlerim şişmişti. Erwinde benle beraber çıktı ve üçümüzde oturma odasına gittik.

Herkes odadaydı.

-Bir kişi daha öldü.

Herkes berbat hissediyordu.

Erwine dönüp kim bakışı attım. Bilmiyordum sanki..

-Historia. Garip olan ise öldürülen herkes aynı zehirle öldürüldü.

-Ne yapacağız?

-Karargahı terk etmemiz lazım. Bu gerçek karargahımız değil zaten.

-Ne zaman?

-Yarın. Armin ve ben plan kurduk.

Gözlerim ereni arıyordu. Mikasa ve arminin yanındaydı. Ona baktığımda bana el salladı. O da üzgündü. Ne yaptım ben? Herkesi psikolojik olarak öldürmüştüm.. Ve hala aralarındaydım..

-Planı anlatıyorum.

Erwin sandalye ye oturdu levi ise koltuğa ben de yere oturdum.

-Bu karargahı biliyorlar. Her an basılabiliriz. Her yerde gizli kameralarımız var. Mike hükmet ve planı yapan birliğin bilgiseyarına erişti ve bu karargahı yarın değil ondan sonraki gün basacaklardı. Kameralarla geldikleri zaman onları izleyeceğiz. Herkes geldiğinde ise burayı patlatacağız.

-Ne?

-Anlamıyor musun? Patlatacağız işte.

Levi arada kaynadı.

-İlk olarak. Şuan sana güveniyor olabiliriz. Fakat bu hemen eline silah vereceğimiz anlamına gelmez. Yani kendini savunmayı sana mikasa ve annie öğretecek. Yarına kadar.

-Anlaşıldı.

Herkes dağılmaya başladı. Mikasa ve annie yanıma geldi.

-Zaman kaybetmeyelim. Gel.

Daha iyi davranıyorlardı bana. Hak etmiyordum.

Bir odaya gittik. Kum torbası ve bir kaç ağırlık vardı.

-İlk olarak yumruk atmayı biliyor musun?

-Hayır..

-İşimiz zor olacak.

Aslında onlar kadar güçlüydüm.

-Bir elin diğerinden daha önde olacak. Ellerin yüzüne yakın olacak. Yüzünü korumak için. Bir ayağın diğerinden daha geride ve çapraz duracak.

Dediği şeyleri yaptım. Zaten biliyordum.

-Yumruk atarken her zaman yumruğun düz durmalı. Yan değil.

Annie yanıma geldi ve yan döndü koluna yumruk atmamı istedi.
Onlara sinirliydim o yüzden tüm gücümle olmasada güçlü bir şekilde vurdum. Annie sendeledi ve gülümsedi.

-Güzel..

Mikasa anlatmaya devam etti.

-Rakibinde narkoz etkisi yaratmak için bacağının üst kısmına dizinle sert bir şekilde vurman lazım. Ne kadar sert vurursan o kadar iyi. Ama emin ol eğitim alan herkes karın boşluğunu ve bacağındaki narkoz etkisine karşı kendini dayanıklı hale getiren kişiler.

Kanatlar (ErenXReader) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin