*****************************************
Planın hazır olduğu gün gelmişti. Planı bilmeyen herkes merak ediyordu. Özelliklede ben. Çünkü birliğe karşı bir plandı bu. Korkuyordum. Hemde hiç korkmadığım kadar korkuyordum. Herşeyi öğrenebilirlerdi. Her şey olabilirdi..
Herkes toplanmıştı erwin anlatmaya başladı.
-Birlik çok büyük bir bina. İlk olarak mike kameralara erişecek ve saati değiştirecek. Yani eski kayıt oynayacak. Reiner marco jean sasha isabel ve farlan havalandırmalardan girecek. (s/a) eren annie mikasa açıkta olan adamları öldüreceksiniz. Gruplar halinde dağılıp-
-Birini mi öldüreceğim? Neden yeni haberim var?
Öldürmek benim için sıkıntı değildi. Bana söylememişlerdi.
-Bunu istemiyorsan seni farklı bir konuma koyabiliriz.
-Sorun değil. Sadece şuan söylemeniz garipti.
-Tch, ilk defa mı birini öldürüyorsun.
-Hayır..
-Kim?
Eren konuya atlamıştı.
-Konuyı dağıtmayın. Devam ediyorum. Biz en alt katı halledeceğiz. Sessizce. 2. Katı ise levi ben petra halledecek. Mike ise kamera ya da kartla açılan her türlü kapıları ya da başka şeylerle ilgilenecek. O bir yerde pusarken onu armin koruyacak. Havlandırmadakiler emri duymadan içeriye girmeyecekler. 3. Katı hange bertholdt ve oluo halledecek. Genel olarak adam dağılımları 4. Ve 2. Katta. Bizim işimiz ise 4. Kat.
Bir yandan krokide bize gösteriyordu. 4. Katta önemli kişilerin odaları vardı. Ya da gizli bilgilerin olduğu yerler falan.
-Keichi.
Tüylerim diken diken olmuştu o ismi duyunca.
-Keichi bizim asıl düşmanımız. Ve onun yardımcısı herb.
Nefesim kesilmeye başlamıştı.
-Bilgileri öğrenip onları öldüreceğiz. Polisler gelmeden ise kaçacağız.
Planı daha detaylı anlattıktan sonra herkes antremana başlamıştı.
-(s/a), kimi öldürdün?
Antremanın ortasındayken eren bir anda gelip aklındaki o soruyu sormuştu.
Yalan söylemek istemiyordum.. Ne diyebilirdim? Yüzlerce kişi samuel daz historia ve ymir de dahil mi diyeyim? Tektar yalana başvurmuştum.
-Beni yakalamaya çalışan bir askeri. Kendimi savunurken..
Eren şaşırmıştı ve üzülmüştü.
-Özür dilerim.
-Sorun değil.
*****************************************
(1 hafta sonra)O gün gelmişti. Planı uygulayacağımız gün. Saat 9 gibiydi. Hepimiz içimize kurşun geçirmez yelek silah ve bıçak almıştık. Silahtan çok bıçak kullanmayı seviyordum. Eldivenlerimizi taktık. İletişim için kulağımıza kulaktık taktık. Eren bu giysilerle çok iyi görünüyordu. Tam anlamıyla mükemmel. Ereni öyle düşünsenize..
Eren annie mikasa reiner ve ben arka taraftaki havalandırmadan içeriye girdik.
Çok sıcaktı ve sessiz olmamız lazımdı.-Biz içerideyiz, tamam.
Haber verdikten sonra 1. Katta da işlerin iyi olduğu haberini aldık ve havalandırmada beklemeye başladık.
Izgaralar vardı burdan her şey görünüyordu. Bizim gireceğimiz yer keichi nin odasıydı. Tam üstünde duruyorduk. Beni buraya sokan kişi de oydu. Canımı hiçe sayan. Birliğe beni dövdüren. İşkence çektiren. Yarım saat sonra 2. Katta temizlenmişti. Kimsenin haberi yoktu. Çünkü kameralar eskiyi gösteriyordu. Kimsr bir şey anlamamıştı. Kusursuzdu.
Yaklaşık 15 dakika sonra 3. Katta temizlenmişti. Mike binanın alarmını etkiye geçirmişti. Camlar ve her yer zırhla kapanmıştı. Keichi yerinden sıçradı ve etrafa baktı.
-Çıkın!
Elimdeki silahla ızgarayı kırıp içeriye girdim. Elimdeki silahı keichi ye doğrulttum. Diğerleri de aynı şeyi yaptı.
-YERE ÇÖK!
Odanın kapısındaki zırhı kalktı ve içeriye diğerleride geldi. Levi herb ü sürüklüyerek getirdi ve keichi nin yanına fırlattı.
-(s/a)..?
Herb ve keichi şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ellerim titremeye başlamıştı.
-Bu ne sürpriz?
-Sürprizimizi beğendin mi orospu çocuğu?
Levi sertti. Her zamanki gibi.
-Oh sizi zavallılar.. Hiç birşeyden haberiniz yok değil mi-
Silahımı keichi nin kafasına dayadım.
-KES SESİNİ!
-Neden bir anda böyle yaptın (s/a)? Bir şey mi oldu?
-Sevgilim beni özlemedin mi?
-Sevgilim mi?
Eren ve herkes şaşkındı.
-Neden onlara burda her şeyi anlatmıyoruz? Seninde bilmediklerin var. Bir şeyleri hatırlamak istemez misin?
Elimdeki silah düştü.
-Beni öldüremezsin (s/a). Burada ikimizde öleceğiz.
Konuşamıyordum. Hareket edemiyordum. Bunun olacağını biliyor muydum?
-Değil mi ajan (s/a)?
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Bazıları ağzından küfür savuruyor. Bazıları ne demekle yetiniyordu. Kimse Konuşamıyordu sanki.
-HEPİNİZ DİNLEYİN! ÖZELLİKLE SEN (S/A)!
Herb bana gülerek bakıyordu.
-Bu söylediklerimden sonra intihar etmene bile gerek kalmadan keşif birliği seni öldürecek (s/a). Bize ihanet ettin. Bilmediğimizi mi sanıyordun!? Her şeyi biliyorduk. Sırtında dinleme cihazı var bu kadar aptal olma. Gerçekten bize güvenmiş miydin?
Göz yaşlarım sel olmuştu. Ellerim deli gibi titriyordu.
-Peki hiç mi aileni merak etmedin? Ya da eski zamanları? Hiç mi düşünmedin seni aptal!? HAFIZANI HİÇ Mİ SORGULAMADIN!?
Bunu anlatırken keichi deli gibi gülüyordu. Gözünden yaş bile gelmişti.
Hafızam mı..?-En başından beynini yıkadık (s/a). Hiçbir şey gerçek değildi anlıyor musun? Herb ün sevgisi. Birlikteki arkadaşların. Güya bizim elimizde olan ailen. Anla bunu. Ailen öldü.
Ne demeye çalışıyordu bu.. Gerçek miydi bunlar..? Beynim mi yıkanmıştı? Hiç bir şey gerçek değil miydi..?
Herb bir anda kahkaha atmaya başladı.
-BENİ GERÇEKTEN SEVMİŞTİ BU APTAL! HER GÜN SENİ ÖPMEK NE KADAR İĞRENÇTİ BİLİYOR MUSUN!?
-Kes sesini..
-Gerçekler ağır mı geldi sevgilim..?
Bir anda yerdeki silahı alıp herb in kafasına dayadım.
-KES DEDİM SESİNİ!
*****************************************
En heycanlı anda nasi bitirdim ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlar (ErenXReader)
AksiKim olduğunu hatırla (s/a). Onları öldürmelisin (s/a). Onlar kötüler (s/a). Seni seviyorum (s/a). ... Kime inanmalıyım? Kimlere inanmalıyım? ... HEY! (S/A)!! Çok mutluyum. İyiki bizimlesin (s/a). Seni affediyoruz. Seni seviyorum (s/a).