0.4

1.8K 168 33
                                    

"Anladın mı?"
"Hayır"
Youngjae, Minji'ye yaklaştığında Minji'nin nefesi kesilmişti.

"Bak"
Minji olduğu yerde kalıp Youngjae'yi dinlemeye başlamıştı.

Özel derslerinin ilk günüydü ve bitmek üzereydi son soruda kalmışlardı.

Soruyu bitirdikten sonra Youngjae eşyalarını toplayıp aşağıya inmişti. Minji'de peşinden gidiyordu.

Aşağıda sınavları kontrol etmeye çalışan ve telefonuyla oynayan Jisung vardı. İkisi aşağı indiğinde Minho kağıtları bırakmıştı.

Diğerleri Youngjae ile konuşurken Minji onları dinliyordu.

Bir süre sonra Youngjae gittiğinde Minji odasına çıkıp hazırlanmıştı. Eunlara gidiceklerdi.

"Nasıl olmuş?"
"Çok güzel olmuşsun güzelim"

Jisung, Minji'yi onayladığında Minho'da hazırlanıp yanlarına gelmişti.

Hazır olduklarında evden çıkmışlardı. Yol boyunca ders hakkında konuşmuşlardı.

Eun'lara geldiklerinde diğerlerine selam verip Eun'un odasına gitmişlerdi.

"Dana sana ne söyledi?"
"Şerefsizler ya. Onlar yapmışlar o fotoğraf olayını. Bana teklif sundu. Onlarla işbirliği yapmam için"

"Sen ne dedin?"
"Kabul ettim çete kurup kızı öldüreceğiz. Saçmalama tabiki hayır dedim"

"Babam siker beni kabul edersem"
"Youngjae ile nasıldı?"
"Normal işte anlattı gitti"

"Nasıl aranızı yapmaya çalışıcaksın?"
"Uzaktan kendime çekmeye çalışacağım. Gözüne sokarak yaparsam daha çok sevmez beni"

"Zaten aramız iyi. Muhabbet ediyoruz okulda falan. O yoldan giderim ben düz ara"
"Yolumuz yok değil ama yürüyoruz işte"

"Babanlara söyleyecek misin?"
"Tabiki hayır. Minho babama kesinlikle söylemem. Belki sungie söylerim.. Belkii"
Kapı açıldığında ikisi de oraya dönmüştü. Jeongin ve Felix gelmişti.

"Napıyorsunuz burda siz?"
"Dedikodu"
"Ne dedikodusu bizede anlatın"

"Yoo"
"Hadi ama Minji"
"Hayır ya. Babama ajanlık yapın sonra"
"Ne ajanlığı ya. Ajanlık ne demek?"

"Hadi aşağı gelin yemek hazır"
"İki kişi neden çağırmaya geldiniz?"
"Gerçekten neden olduğunu mu düşünüyorsun? Değişiğiz biz ne beklersin"

"Minji biliyor mu?"
"Daha söylemedik acaba kabul eder mi?"
"Yani neden etmesin hem onun için daha iyi olur, okuluna yakın"

"Konuşup bakacağız"
Diğerleri aşağıya geldiğinde hepsi sofraya oturmuşlardı. Sohbet edip yemeklerini yediklerinde Minji'nin telefonuna mesaj gelmişti.

Dana
Sun Hee, Youngjae'den hoşlanıyormuş

Boğazına kaçan yemekle öksürmeye başlamıştı Minji. Minho yavaşça kızının sırtına vurmuştu.

"Yavaş ye Minji"

Napabilirim ben bu bilgiyi?

Dana
Youngjae'yi sevdiğini biliyorum Minji

Ne?

Nereden çıktı bu?

Dana
Salağa yatıyorsun ama sen bilirsin

Teachers 2 °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin