0.5

1.7K 154 53
                                    

"Siz şaka mısınız?"
"Ama-"
"Ne ama ne? Neden bana haber vermiyorsunuz? Kızımın bacağı kırılıyor ve benim haberim olmuyor"

"Ama telaşlanma diye söylemedik bebeğim"
"Susun ya susun"

Jisung, eve geldiklerinden beri bağırıyordun. Minji ise koltukta yatıyordu.

"İyi misin bebeğim?"
"Sen bağırdığın için iyi olamıyor"
"Minho seni gebertirim"

Jisung, Minji'ye döndüğünde onu onaylamıştı.

"Nasıl oldu?"
"Ya anlamadan kaydım düştüm. Sonra babam aradı nerdesin diye öyle öğrendi o da"
"Sonra diğer babana haber vermeden hastaneye gittiniz aramasam eve gelince öğrenecektim galiba"

"Babişim üzgünüm. Telaşlanma diye haber verdik. Biliyorsun telaşlanınca ne olduğunu."

Jisung onu onayladığında mutfağa gitmişti. Minho da onun peşinden gitmişti.

"Jisung bak biliyorsun durumu"
"Ama söylemeliydin tamam mı? Kızıma bir şey olmuş ve ben aramasam en son öğrenecektim. Minji ve sana ne kadar değer verdiğimi biliyorsun. Size bir şey olduğunda yanınızda olamayacaksam niye varım ben?"

"Güzelim haklısın ama annenle babanın haberini aldığında ya da kaza yaptığımı öğrendiğinde krize girmiştim hatırlıyor musun?"

"Annemle babam öldü Minho. O farklı bu farklı?"
"Ben kaza yaptığımda bir şeyim yoktu ama"

"Yine de özür dilerim. Bir dahakine sana haber vereceğim. Nasıl olursa olsun vereceğim"

Minho küçüğünü kendine çekip dudağına öpücük kondurmuştu.

"Hadi yemek yiyelim"

Jisung onayladığında hazırlamaya başlamışlardı.

"Evde tek kalamaz kim kalacak onunla?"
"Şirket benim zaten gitmem kalırım onla. Sen okula gitmelisin"

"Derslerden de geri kalıcak. Tabi ondan önemli değil fakat sınavları gelince nasıl yapıcak ?"

"hallederiz Chan, Hyunjin yardım ederler ona sende varsın"
"Neyse o iyi olsun da."

Yemek hazır olduğunda Minho, Minji'ye masaya gelene kadar yardım etmişti. Alçıdan dolayı yürüyemiyordu.

Bordo bereliler

Eunnie
Minji öldü galiba

Hyoson kişisi
Minji cidden nerdesin

Okula da gelmedin

Babanda apar topar çıkmış okuldan

Liaşk
Mesajları gördüğün gibi bize dönüş yap

Minho ve diğerleri

Eunnie
Minjiye ulaşamıyorum

Minho Oppada apar topar çıkmış okuldan

Ulaşan veya bilen var mı?

Abilerim ve babalarım

Felix
Benim haberim yok

Hyunjin
Minji düşmüştü.

Teachers 2 °Minsung°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin