Jisung boynunda gezen dudaklar ile gözlerini kapatmıştı.
Minho kucağında ki küçüğünün boynuna izler çıkarıyor, ellerini belinde gezdiriyordu.
Belindeki elleriyle kendine çekmiş ve ona sürtünmesini sağlamıştı.
Jisung ağzından inleme kaçırmıştı. Minho tekrar dudaklarına yönelmişti küçüğünün. Minho'nun yavaşlığı Jisung'u mahvediyordu şu an.
En sonunda dayanamayıp dudağını ısırmıştı Minho'nun. Minho inleyip sırıtmıştı.
Onlar öpüşürken Jisung, Minho'nun penisinin üzerine oturmuştu.
Minho bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu. Dudaklarını ayırdığında kafasını geriye yaslamıştı.
Şu an üstünde zıplayan Jisung, aklını kaybetmesine neden oluyordu.
Biraz daha rahatladıktan sonra ikiside gelmişti. Bir süre daha küvette kalmışlardı.
Jisung'un elleri Minho'nun göğsünde geziyordu.
Su soğuduğu için Minho zorla çıkarmıştı Jisung'u. Duşa kabine girmişler ve duşlarını alıp çıkmışlardı.
Üzerlerini giyip yataklarına yatıcaklardı. Jisung, Minji'yi kontrole gitmişti.
Baktığında uyuyordu ama odanın ışığı çok parlaktı. Sessizce parlaklığını azaltıp odadan çıkmıştı.
Yatağa geldiğinde Minho onu bekliyordu. Yavaşça göğsüne yatıp kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Minho uyandığında yanında görememişti küçüğünü. Kalkıp odadan çıktığında mutfakta kızıyla kahvaltı hazırladığını görmüştü.
Yavaşça ikisine yaklaşmış ve ikisini korkutmuştu. Daha sonra ise bağırışlarla dolmuştu ev.
Kahvaltılarını ettikten sonra yürüyüşe çıkmışlardı. Gezmek istedikleri bir kaç yere gidip gezmişler ve yemeklerini yemişlerdi.
2 gün aynı şekilde tekrarlanmıştı. Eve dönüyorlardı.
Minho şarkı açmıştı. Jisung ve Minji şarkıya eşlik ediyordu. Viraja geldiklerinde aniden bir araba üstlerine geldiği için direksiyonu kırmıştı.
Araba yana savrulmuş ve takla atmıştı.
Minho bilincini kaybetmeden önce suratı kanlar içinde olan sevgilisine bakmıştı.
Minji hastanede 2 oda arasında oturuyordu. Dejavu yaşıyordu..
Ama bu kötü bir dejavuydu.
Tek fark anne ve babası yerine babaları vardı.
Şu an her yeri ağrıyordu ama umrunda değildi. Tek istediği babalarının uyanmasıydı.
Eski anıları aklına geldikçe göğsüne bir şeyler saplanıyordu.
Nefesi daralmaya başladığında telefonu eline almıştı.
Minho ve diğerleri
Hyunjin oppa
Minholara ulaştınız mı?Felix
Hayır yoldaydılar şarjları bitmiş olabilirEunnie
Minji'ye mesaj attım benSeungmin
Gelmek üzereyiz bir şey istiyor musunuz?Jeongin oppa
Hayır aldık biz her şeyiBir tek Minholara ulaşmamız lazım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers 2 °Minsung°
Fanfiction[Tamamlandı] Teachers hikayesinin devamı.. Evli ve çocuklu Minsung çifti ve Minji adında ki kızları..