"İyisin ama dimi"
"İyiyim Dana merak etme"Dana okul çıkışı Minji'lere gelmişti. 1 hafta geçmişti olayın üzerinden ve taburcu olmuşlardı. Haftaya ise işlerine/okula geri dönebileceklerdi.
"Babanlarda iyi değil mi?"
"Evet iyiler. İyi oldukları için saldılar zaten eve"Minji, Dana'nın dizlerine yatmıştı.
Dana gülmüş ve saçlarıyla oynamaya başlamıştı.
Saat 7 olduğunda Dana eve gitmek için eşyalarını toplamıştı.
Gideceği sırada Minji dudaklarına öpücük kondurmuştu.
Dana başta şaşırsa da gülmüş ve Minji'yi belinden tutup kendine çekmişti.
Dudaklarını birleştirmiş ve nefessiz kalınca ayrılmışlardı. Bir süre alınları birleşik durduktan sonra Dana odadan çıkmıştı. Minji ise onu geçirmek için arkasından gitmişti.
Aşağıya indiğinde Jisung ve Minho yemek hazırlamışlar ve masayı kuruyorlardı.
İsterse yemeğe kalabileceğini söylemiştiler Dana'ya fakat o ailesinin beklediğin başka bir zaman kalabileceğini söylemişti.
Minji onu geçirdiğinde masaya oturmuştu.
"Ondan mı hoşlanıyorsun?"
Jisung'un sorduğu soru ile Minji'nin İçtiği su burnundan çıkmıştı.
"Bebeğim öyle pat diye sorulur mu?"
Minho kızına peçete uzatmıştı.
"N-nerden çıktı bu?"
"Bakışlarından çıkardık biz bunu"
"Biz derken?""Minho baban ve ben"
Minji kafasını sallamış yemeğe devam etmişti.
"Ee ben cevabımı alamadım"
"Hoşlanıp hoşlanmadığımı hiç düşünmedim ama benim için değerli biri olduğu kesin"Jisung anladığını söyleyerek yemeğine devam etmişti.
Sohbetlerine devam ederken kapı çalmıştı.
"Birini mi bekliyordunuz?"
"Hayır"Minji kalkacağı sırada Minho onu durdurmuştu.
Kapıyı açtığında kapıyı açtığında 7 kişi ona bakıyordu.
"Biz geldik?!!"
Hepsi içeri girdiğinde Minho sofraya geri yürümüştü.
Artık alışmıştılar böyle gelmelerine.
"Niye geleceğiz demiyorsunuz?"
"Bir şeyi mi böldük?"
"Hayır birşeyler yapardım""He gerizekalı hastaneden yeni çık biz sana bir şeyler yaptıralım. Biz aldık bir şeyler"
"Yemek isteyen var mı?""Oturun oturduğunuz yerde. Yemek isteyen gitsin koysun sofraya otursun sonra da"
Chan'ın söylediğiyle yemek isteyenler yemek koyup sofraya geçmişlerdi.
Kendi evleri gibi kullanıyorlardı birbirlerinin evini.
Yemeklerini yediklerinde Felix ve Seungmin zorda olsa bulaşıkları yıkamıştı.
Aldıkları şeyleri açıp sohbet etmeye başlamışlardı. Minji ve Eun birlikte sohbet ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teachers 2 °Minsung°
Fanfiction[Tamamlandı] Teachers hikayesinin devamı.. Evli ve çocuklu Minsung çifti ve Minji adında ki kızları..