hoofdstuk 4

216 15 6
                                    

Dit hoofdstuk word lang want ik heb weer wat inspiratie maar daarvoor moet ik wel een kleine tijdsprong maken !!!!!!!!!! En ik heb al 601 lezers, en jullie trouwe lezers (en minder trouwe lezers) kunnen nog steeds ideeën inzamelen.

Toen ik had opgehangen was ik naar huis gegaan om slaap spullen te pakken. Toen ik weer bij Star was zei ik lieve woordjes tegen haar en viel al snel in slaap.

Hier komt dus de kleine tijdsprong!!!

~ een maand later ~
Mama kwam vandaag Star nakijken vanwege haar been. Toen ze eigendelijk klaar was kwam ze naar me toe en zei dat ze weer beter werd!!!! Ik belde Iris op en vertelde het nieuws tegen haar. Ik vertelde ook dat Star ook goed was in springen en dat als ze hersteld was misschien weer met haar kon springen!! Ja in die ene maand was er veel gebeurd, Star ging goed vooruit, Iris had me ingeschreven voor een beginners springwedstrijd die al over een week was en Iris had een nieuwe pony Shenna (een Shetlander) gekregen op haar verjaardag van mij. Ik was de dag na de wedstrijd jarig en zou dan 14 worden. Ik moest vandaag nog oefenen voor de wedstrijd met Misty. Irisa kwam zoals altijd weer naar me kijken en aanwijzingen geven. "Naar de volgende sprong kijken, hoe vaak moet ik dat nog zeggen," zei Iris, ik antwoorde "sorry mevrouw Irisa." Iris lag toen in een deuk en ik moest ook lachen.

Na een uur waren we eindelijk uitgelachen nu vraag je je af hoe dat kwam, dat kwam omdat we elkaar telkens weer aankeken en weer moesten lachen. Ik zette Misty toen maar in de stapmolen de want van rijden kwam niet echt meer en ik moest Star ook nog trainen, de stallen uitmesten, en het hooi bijvullen. Ja er was een planning van wie wat ging doen en waarneer.

Alles verliep prima en thuis ging ik eten, gtst kijken en daarna slapen want ik was echt moe geworden.

De volgende dag werd ik om 9 uur pas wakker, ik had me 2 uur verslapen en had een blok uur wiskunde gemist, waar ik toch al 2 paragrafen voorliep en dus het niet echt uitmaakte. Mam kwam er toen ook al aan en zei " heeyy slaapkop ik heb je maar ziek gemeld want ik weet wel hoe het anders wel gaat." Als ik me nu nog zou gaan haasten om niet nog later te komen moest ik toch maar anderhalf uur naar school als ik daar eigenlijk was aangekomen. Ik ging maar douchen en paardrijkleding aan doen, eten en daarna naar Misty, Star en Shenna toe. "Heeeyyyyyy lieverds" zei ik toen ik daar was aangekomen.

Het Paard Achter Het Hek (Gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu