Hoofdstuk 6

136 11 13
                                    

Hey ik ben er weer. Ik heb twee mededelingen: 1 dit word een korte hoofdstuk ( net zoals mijn andere boek) 2 ik update dit hoofdstuk ongeveer gelijk met het andere boek ( vandaar korte hoofdstuk). Dat waren de mededelingen ik heb nog geen vakantie ( heb vet laat vakantie) en moet nog drie weken echt les volgen en daarna nog wat activiteiten vanuit school en dan is het vakantie. In de vakantie ga ik de eerste twee weken op vakantie en kan dan weinig tot niks updaten. Hier komt het hoofdstuk eraan!!!!!!!!

Ps: ik wil jullie bedanken want ik heb 1,3k lezers. Echt ontzettend bedankt en zoveel lezers geeft me motivatie om verder te schrijven.
Ppss: zal 2,0k lezers voor mijn zomervakantie lukken?????? Ik hoop van wel

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Het was al een uur later. Shenna was uit het water gered en was met de dierenarts meegenomen naar zijn praktijk. Star was nu eindelijk rustig, het had een half uur geduurd om hem rustig te krijgen wat ook logisch was. Eerst komt zijn maatje in de sloot en dan word zijn maatje ook nog meegenomen. Lisa was niet meer naar school gegaan wat ik ook wel snap. Ze had zich ziek gemeld.

Oke misschien heel kort maar ik ben inspiratie loos. Heb je een idee stuur dan een privé-bericht. Waarom niet in de reacties, je idee komt dan heel mischien in het boek te pas want dan weet iedereen het idee al.
@juliaxhorses
Ohh ja omdat ik met dit boek inspiratie loos ben gaat het andere boek dut keer voor. Ik hoop voor begrip en nogmaals bedankt voor (de nu) 1,31k lezers

Het Paard Achter Het Hek (Gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu