Hoofdstuk 2

445 19 12
                                    

Op de foto zien jullie Misty
S'ochtends word ik wakker en ga ik me douchen, aankleden en eten oftewel, ik doe alles wat ik normaal ook zou gaan doen. Tijdens het eten vertel ik mijn ouders over Misty. Mijn ouders, vonden dat superleuk en daarom vroeg ik heel enthousiast of ik na het eten daarnaartoe mocht. Daar konden mijn ouders echt geen nee tegen zeggen. Ze zijn niet zo'n ster in nee zeggen tegen hun eigen dochter maar dit vonden ze 100% een ja waard. Na het eten deed ik nog snel mijn paardrijkleding aan en ging met de fiets naar Misty. Bij Misty aangekomen zie ik Iris ook al en ik vraag of ik nog iets kan doen. "Ja je kan Misty wel poetsen terwijl ik haar stal uitmest" zei Iris. Toen het poetsen en uitmesten klaar was mocht ik rijden. "Wow echt zei ik". Iris zei toen "ja echt. Ik wil kijken hoe goed je kan rijden. Ik heb gehoord van de manege waar ik dus mee gesproken heb dat je aardig goed kan rijden. Nu wil ik dus wel zien of jij Misty aankan."

Toen ze me beoordeelde zei ze dat ik naast goed kon rijden Misty aardig goed begreep. Iris vroeg of ik een paar lage sprongetjes wou doen met Misty, daar zei ik geen nee tegen. Tijdens het springen zei Iris "Wauw ik heb Misty nog nooit zo goed kunnen laten springen" Dankje zei ik terug. Ik wist helaas niks anders uit te brengen.

Ik stapte Misty uit en ging naar huis om mijn brood te pakken die ik vergeten was. Ik had toen ook maar wat spullen meegenomen om te gaan picknicken dus dat gingen we nu doen.

Na de gezellige picknick ging ik even wat rondhangen bij de stallen en ging daarna weer naar huis. Eenmaal thuis aangekomen kwam mam er ook aan van haar werk. En ja, ze werkt als dierenarts en moet af en toe bij de manege zijn. Vandaag was het weer zo ver geweest. Mam kwam met het nieuws dat Star mijn lieveling kreupel was, en niet zo'n klein beetje ook. Ik pakte mijn fiets huilent en ging naar Misty toe. Eenmaal bij Misty aangekomen haal ik troost bij haar.
Sorry dat dit hoofdstuk zo kort is (ik ga er nog wel mee verder), maar ik heb nu geen inspiratie meer. Als jullie iets weten zet het dan in de reacties want dan kan ik verder met dit hoofdstuk.😃😃😃
@juliaxhorses

Het Paard Achter Het Hek (Gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu