04 İmdatt

20 2 0
                                    

(Başlık bulamiyom ondan başlıkları boşverin)

Sanırsam dememe gerek yok. Herzamanki ben yine geç kalmak. Ama öyle böyle değil 1. DERSİ Kaçırmışım 2.DERSE YETİŞMEYE ÇALIŞIYORUM!

Koştur koştur ayaklarıma kara sular indi resmen.

Sınıfa girdiğimde tenefüsün bitişiymiş. Zack hala bana soğuk davranıyordu.

Bu garipti. Zack'e selam verdim. Verdiğime pişman oldum. Üstüme çullandı..

Hay ben şom ağzımı si- sevim ya. 968495794√638+3836π kilo bi sey öldüm ya.

Öğretmenler zili çalınca yerlerimize geçmiştik çünkü sınıf hocasına yalakalık>>All yani.

Hocayı beklerken Lexy'nin titrediğini fark ettim. Üşüyor olamazdi çünkü uzun kollu aşırı bol giyinmişti bi de hava 19-20 dereceydi.

'İyi misin' diye sordum. Cevap vermedi sadece evet diye kafa sallıyordu. Zaten geldiğinden beri iyi gibi gözükmüyordu doğrusu çok fazla zorbalığa uğramasından da olabilirdi.

Öğretmen geldimişti. YA SINIF HOCASI HİÇ MÜZİKÇİ OLUR MU!? Sesim çok cool olduğundan kıskandı kesin.

Her hoca günaydın vs. Der bu hoca 'Bu gün sizlerle ses çalışması yapacaz' diyor..

Hocam.. Neden..

Tek tek ismimizi sordu. Zack'i görünce hoca 'Oğlum sen kaldın mı ya yoksa yine sınıfını mi karıştırdın?'

Zack bu hocalardan daha ne çekecek.

"Yok hocam ya ben o gün dersimi gayet iyi aldim hatta sizin dersten daha iyi anladim"

Dedi Zack hoca da ona karşılık 'Sen benim dersimi de anlamıyordun ki'

"Neyse neyse biz dersimize başlayalım ilk kimi kurban seçim bakalım gönüllü kulağınızın pasını atacak bi yane kişi var mı?"

Tabi ben kurban olmaya hazir miyim.. HAYIR.

Kimse de gönüllü olmadı. Hoca da laskele seçmeye başladı.

Korku filmi diye çekseler %99,99'u kesinlikle kalpten gider, %00,01'lik  kısımda zaten 'Ekonomi harika/ Eğitim süperr' diyen dayılardır.

'Ayaz' dedi bi anda.

"İstediğin bir şarkıyı de bakalim kızıl kafam" dedi hoca.

Ayaz aşırı ciddi durdu bi anda söyle başladı..

"MERHABA BAYANLAR BAYLAR ,GÖSTERİ BİRAZDAN BAŞLARR" dedi. Sesi asiri güzeldi de sarki daha harikaydi.

Ayaz şarkıyı bitirip yerine oturdu. Hoca bana dik dik bakıyordu. Bi anda "Şu kıvır saçlınin yanındaki kızım gel bakim" dedi..

Neden..NEDENNN...

Tam başlarken kapı çaldı. LÜTFEN Bİ KONFERANS ÇIKSIN. Nöbetçi öğrenci geldi. Yanında Josef vardı.

Tamam şarkı demeye razıyım.

Josef'in saçı başı yoluk haldeydi. Ağlamaktan sanırsam gözleri şişmişti. En son gördüğümde baya mutluydu nolmuş olabilirdi ki?

Nöbetçi öğrenci 'Hocam Josef **** artik bu sınıfta olucak iyi günler hocam" diyip gitti.

"Evladım noldu bu hal ne" dedi hoca. Bende ayni fikirdeyim valla.

"Sınıftaki bazı kişilerle pek iyi anlaşamadım." Dedi. Anlaşamamak? Saçının yarısı yok be.

Ayaz'ın yanına oturdu. Kafasını sıraya koyduğu gibi uyudu Josef. Zack hâlâ sinirliydi. Tamam belime dokunması hiç hoş değildi ama fazla abartmadın mı Zack?

"Arkadaşınızla iyi anlaşmaya çalışın biraz anlaşılması garip biri ama iyi biridir" dedi hoca.

Garip derken neyi kastetti sanirsam azda olsa anladim ama bu sapıklık sayilmaz mıydı?

Hoca beni geri tahtaya çağırdı.. Evet şarkımı seçmeliydim acilen.

Bi hocaya bakiyom bi sınıfa. Artık ne olursa diyip..

O sen olsan barii! O sen olsan bari oo!

Diye başladım gülme krizine girmem an meselesiydi. Sesim şarki derken inceliyor ve çok komik oluyordu.

Sınıfça kahkaha atmıştık. Yerime oturmami istedi hoca.

"Ivy sen söyle" dedi. Güzel bi kızdı tipi falan ama hiç konuşmamıştık.

Aşırı ciddi tavırda takılıyordu.. Korkutucu.

"Pek şarkı dinlemeyi sevmiyorum. Başka zaman söyleyebilir miyim hocam?"

Dedi. Aşırı ciddi konuşuyordu. Neden hic konuşmamısız şimdi anladim.

'Tamam kızım' diyemeden zil çalmıştı yani kız istese de diyemezmiş.

Ayaz aniden yanımıza gelip;

"Şey ablamdan dayak yememek için nasıl bir yalakalık yapabilirim acil taktik!"

Diyodu. Zackte olan üstü zeka becerileriyle bir cevap verecekti..

"Amk 190-200metre boyun var üstüne çullansan direk sen kazanırsın"

Ben diyorum size deha bu deha.

"Hadi diyelim ki yaptim birincisi ablam kickbox yapan biri ikincisi şansım yaver gitti diyelim iki tane abiyi napacam? Ablama karışırsamadan yapmak lazım"

Zack baktı baktı.. "Ben 1 kardeşle zor yaşıyom 3kardeş ne? Neyse de bak sana şunu diyim çok işe yarar git ayağına kapanıp ağla"

Diyorum ben size bu boşa okuyo bu direk profesör yapmalılar.

'Tamam denicem' dedi ayaz.. Umarım yaşar.

Bi anda yine ciddi aplamız çıka gelip;

"Nasıl bu kadar hayatlarınızı umursamaz olabiliyorsunuz ki biraz ders çalışmak yerine yaptığınız saçmalıklar yapıyorsunuz acınası.."

'Ay tamam annee!' diye cevap verdi ayaz.

"Kime diyorum ki yani bi avuç gerizekalısınız" dedi zeki Ivy'miz.

"Aynı lisede olduğumuza göre sende öylesin." Dedim cevap veremeden gitti. Bu komikti. Ve benim için minik bir zaferdi.

Dersler bitmişti. Ivy'le aramızın pek iyi olacağını düşünüyorum.

Bu bölümlük bu kadardı umarım beğenirsiniz<33
Diger bölümde görüsmek dileyiylee!

This is my lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin