05Zack, Canim Sal

14 2 0
                                    

Sabah 5gibi uyandım bu yüzden gec kalmadım.. Hayatım da ilk defa erken kalkmıştım bu garip bir histi.

Okula doğru yürüyordum bir kerede 1saat erken gidim  dimi yani bakim. Bu saatte hangi enayiler gelmiş olabilir diye.

Okul bomboştu çıt dahi çıkmıyordu. Tamam bu bir hataydı. Sınıfa gittiğimde Lexy tek vardı. Şimdi merak ettimde. Bu çocuk okulda mi kaliyo acaba?

"Bu saatte okulda ne işin var?"

Diye sordu doğrusu senin ne işin var?

"Bir kere olsun erken gelek dedik olamaz mi yani?"

Diye cevap verdim. Pek hoşnut olmamıştı. 'O zaman sen neden burdasın' diye sordum cevap vermedi. Tekrarladım.

'Sesiz ortamları seviyorum. Ve tek olmak beni mutlu ediyor.' dedi. Anladım diyerek kafa salladım ne diyebilirim ki.

Konuşmak istedim çünkü cok sıkıldım!

Aslında hep işim var diye kaçardı konuşmalardan. Bu sefer ise direk gitti. Garip biri doğrusu. Ve yine tek kaldım:')

Aşırı sıkıcıydı. Birileri gelmeye başlamıştı. Arka tarafta yemek gömüyordum acıktım yani.

*
*
*
*Yarım saat sonra*

"MELİNDAA" diye bir ses duydum.. Bizim Ultra mega zeki karşimiz gelmişti...

Her zaman ki gibi keko keko yawşıyordu.

"Hava şartları ne olursa olsun bizim mekanda uçuşlar iptal olmaz.."

Hay, ben yawşıyışına edim.. BARİ TELEFONA BAKARAK DEME EZBERLE YA!

"Anlıyorum, psikolojik sorunlarım var ama lütfen bunları çok fazla belli etme."

"Naz yapma Melindamm!"

Bir dakika.. NE!? ciddi değilim de lütfen!

"Helloo!" Diye bir ses duydum bakim dedim.. Kimi görim, bizim baş belası gelmiş yine..

Zack sanarsın anasına bacısına sövülmüş gibi bakıyordu.

"Uhm.. Konuşmicak mısınız? Sıkılıyorum zatenn!"

Aşırı enerjik ve tatlı konuşuyordu ama bi yandanda nedensizce bir yandan korkutucu geliyordu. Zack her an Josef'i ham yapacakmış gibi ustune yavaşca yürüyordu.

"Tamam anlaşıldı konusmicak- A SEN ŞU 6. SINIFTAKİ ÇOCUK DEĞİL MİSİNN!" Diyerek Lexy'nin yanına ışınlandı.. Lexy hiç mutlu gibi değildi aslinda üzgün gibi de daha doğrusu herzamanki gibi duygusuzca duruyordu.

"Ne yazık ki evet-.." diye cevap verdi.

"Olum bak bu siniftan bas git yoksa ben seni atacam!" Diye başlandı Zack.. KONU O MU ACABA!? Josef aşırı sakin bir tavırla;

"Atta görelim. Paran var diye kendini üstün sanma hem bana sapık diyorsan, mat hocasıyla sevgili olan ben değil sendin degil mi Zack?"

Bİ DK NE!? MAT HOCASI BUNA MI BAKMIŞ HATTA SEVGİLİ Mİ OLMUŞLAR YUH!?

Zack donmuştu.

"Uhm.. Neyse! Sen Lexy'din dimi!? Cidden özlemişim sanırsam bana tek karışmayan sendin! Mutluyum" Bu çocuk iyi değil diyim 2sn once sakin ve ciddi tavirli olan biri nasıl nasıl bu kadar enerjik olabiliyordu anlamıyordum.

This is my lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin