(Bölüm başlıklarına takılmayın)
Bedenci bizim sonumuzu getircekti.. Bu kesindi.
Tenefüs bi yerimi kırıp derse girmemem lazım! Ama nasıl.. Zack, Lexy'i koluna almış götürüyordu. Tek sorun Lexy hayattan gitmişti.. BENDE SWEATSHİRT GİYSEM BENDE HAYATTAN GİDERDİM.
"Nereye götürüyorsun beni..?"
Zack kendinden aşırı emin bir şekilde.."Bende bilmiyorum ama sende gelecen."
Neyse karışımıcam yoksa "MELİNDAAAGAGA" Diye yapışacak bana..
Ivy yan tarafimdan mırıldandıyordu "Beden dersleri saçmalık onun yerine matematik dersi koymaları" diyordu.. HELP HELP MEE!!
Neden herkes Bu okulda kafa gittik anlamıyorum ki..
Zil çalmıştı. Yine de beden salonuna gittik. Tek sıra yapmıştı.. bir uzun bir kısa İki Uzun bir kısa üç kısa İki Uzun vs.. hocam Hani görseniz size gözlük alabiliriz gerçekten ha sormanıza bile gerek yok alırız sorun yok.
Sonra işte dedi ki 15 tur koşun sonra 15 turda yürüyün. Hocam zaten diğer ders de aynılarını yaptık.. help me kurtarın beni Hani Hayır yani ben yapamam Hayır.
Böyle metairel girl gibi yere slow motion düşmem lazımdı.. Josef 2sn yede 15 turu tamamlamıştı.. Ne.. BENİM YERİME DE KOŞ NOLUUURRR..
Birden birileri Lexy i itip yere düşürdü.. o sırada sınıftan biri kahkahaya boğulmuştu..
Gülünecek ne vardı anlamıyorum. Birden bir ses geldi
"kimler gülüyordu ya?"
Bu Zack ti gülen kişiler "bizdik bir sorun mu var?"
Lexy yavaşça olduğu yerden kalkıyordu. Her zamanki gibi umursamaz, duygusuz bir şekilde olduğu yerde durdu.
Ve ne görelim bir anda Zack gülen ve Lexy i iten çocukların üstüne yürüdü ve onlarla kavga etmeye başladı tam en heyecanlı yerde hoca geldi.
Hoca "ne oldu burada?" Ivy "Zack kavga ettiiii", diğerleri, Zack ve çocukları ayırmaya çalışırken bir kaç yumrukta onlar yemişti.
"Hocam çocuklar Lexy i yere ittiler Zack te Lexy i savundu"
Hoca "yine de kavga etmenize gerek yoktu, DİSİPLİNE!"
Ayaz sanki olaya hiç karışmamış gibi geri gidiyordu, tabi disiplin lafını duysam bende giderdim. Ama benim için çok geçti. Sonrasında hoca diğerlerini alıp gitti.
YAŞASIN DERS BOŞ GEÇİYO!!
*
*
*Tenefüs olmuştu biz müdürün kapısının önünde Zack'i bekliyorduk. Lexy'nin suratına bakınca burada durmaktan sıkılmış gibi görünüyordu.
(O seni korudu bee)
Ve sonunda gelmişledi. Zack havalı havalı yürüyordu. Ayaz "ne oldu atıldın mı okuldan"
"yok ya sadece babamla aile konuşması yaptık"
Babasıyla mı?! "Baba mı dedin sen"dedim.. "e-evet?"
Lexy umursamaz bir şekilde "bilmiyor muydunuz" dedi.
Nasıl bilebiliriz kim söyledi bize?! Ayaz kriz geçirmiş gibi bakıyordu.
"nasıl yani müdür baban mı?!" Zack "heğ"
"bize bir kıyak geçersin artık" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my life
RandomYaz tatili biten ve liseye başlıcak olan Melinda, zeki(?) bir sınıfa düşemesi ile başlayan hikâyesi.