פרק 9

2.6K 98 44
                                    

אחרי שיצאתי מהבית של אמה, הלכתי להתקלח ולהחליף בגדים בבית שלי. שמתי לב ששכחתי את הג׳קט שלי אצלה במדבח כנראה אבל אין לי זמן לקחת אותו. עשר דקות אחרי, יצאתי.
הגעתי למועדון שלי. למשרד שלי, בחדר הפנימי של המועדון.
המועדון שלי גדול, בין המפורסמים בעיר וכנראה גם בארץ. יש לי שם גדול, כל בעל עסק ליד המועדון שלי או בעלים של מקום אחר בעיר מכיר אותי. הפגישה שיש לי עכשיו זה עם בעל מועדון בעיר ליד. אנחנו כנראה נדבר על זה שאני מבריח לו אנשים ושהאנשים באים אליי במקום אליו.
אני פותח המון מקומות בילוי חדשים והם פשוט יותר טובים משלו.
מה שאומר שלו, אין רווח מהמקומות שלו. בגללי.

״או אדון אדם הגדול, איזה כבוד לפגוש אותך סוף סוף״.
״כבוד לפגוש גם אותך ניקו״ אמרתי בחיוך מזויף. הם תמיד באים בגישה טובה, כאילו הם אנשים טובים ונחמדים. אבל האמת היא שהם פדופילים, אנסים ורוצחים מזוינים שפוחדים להתעסק איתי.

״אז, למה אנחנו נפגשים היום ניקו?״ הוא זה שרצה ליצור קשר כמובן. העבודה שלי מפריעה לו. ״אה, זה לא משהו רציני כל כך״, הוא אמר בצחוק לחוץ. מה שאומר שזה הכי רציני בעולם, בשבילו לפחות.
״אז יאללה דבר, כולי אוזן״.
״טוב, אני יודע שאתה מאוד מתפתח עם המקומות החדשים שאתה פותח, אבל זה פוגע לי בעסקים. הייתי רוצה שלא תפתח מקום ליד המקומות שלי. מה אתה אומר?, זה אפשרי?״
לא, ממש לא. אבל אני לא אגיד לו את זה.
״מה יוצא לי מזה?״ שאלתי אותו ״אתה כנראה תרוויח פחות, האנשים ילכו למועדון שלך וגם לשלי, האנשים יתחלקו לשתי קבוצות. אם המועדון שלך יהיה במקום בלי מועדון אחר, אתה תרוויח את כל האנשים שבסביבה. אבל כשאתה ליידי, ששנינו מפסידים.״ הוא צודק. אם זה לא היה אני שפותח את המקום, שני המקומות רק יפסידו. אם שניהם באותה הרמה כמובן.
אבל, זה כן אני שפותח את המקום.
ואנחנו ממש לא באותה הרמה. לי יש שם, כולם מכירים אותי, כולם יודעים שהמקומות שאני פותח יותר טובים. אז במקרה הזה, הוא היחידי שמפסיד. הוא חושב שהוא ברמה שלי, כמו הרבה אנשי עסקים.
אבל אנחנו לא עובדים באותה צורה. המקומות שלי, טובים יותר. כולם יודעים את זה. גם אם אני צעיר או בלי נסיון רב, אני הכי טוב בכל מה שאני עושה. המקום שלי התפרסם בהתחלה רק בגלל שהמנהל חתיך ושוכב עם כולן.
מה שנכון, אני באמת כזה. אחרי שאנשים הגיעו למקומות שאני פתחתי, הפכתי למפורסם. המקומות שלי התפרסמו ועם הזמן, הבנתי איך לעבוד נכון. הבנתי איך לגרום למקום בילוי, להיות הכי טוב שאפשר. זה הצליח רק בגלל שאני צעיר. צעיר ויודע בדיוק מה כל גבר ואישה בגיל הזה, ירצו במקום בילוי.
אני וניקו‏ ‏‏המשנו לדבר על הדברים ובסופו של דבר החלטנו שאני אפתח את המועדון החדש, רחוב אחרי ולא מול המועדון שלו, כמו שתכננתי.
את האמת אני לא יודע למה וויתרתי לו כל כך, בדרך כלל אני שם זין ובונה איפה שבא לי ומה שבא לי.

יצאתי מהפגישה והלכתי לקנות כמה דברים שאמא שלי אמרה שהיא צריכה. הסתכלתי על הרשימה שהיא שלחה לי בווצאפ, בזמן הפגישה.
היא אמרה שהיא רוצה להכין עוגה והיא שלחה לי את הדברים שהיו חסרים לה:
קמח לבן
אבקת קקאו
אבקת אפייה
שמנת מתוקה
סוכר וניל

צריך כל כך הרבה מצרכים כדי להכין עוגה פשוטה? והיא אמרה שזה לא הכל בכלל ויש לה חלק מהמצרכים.
נכנסתי לסופר הכי קרוב למועדון שלי, בערך חמש דקות נסיעה.
נכנסתי ואחת העובדות אמרה לי ערב טוב מכיוון שעכשיו השעה חמש בערב בערך. ‏פלירטטתי קצת עם העובדת שנגשה אליי ושאלתי אותה אם היא יכולה להביא לי את המצרכים ברשימה של אמא שלי.
הלכנו להביא את המצרכים בזמן שפלרטטתי איתה. היא שווה. היא רזה. עם תחת ענק, מזויף כנראה.
שיער בלונדיני טבעי, שפתיים גדולות וריסים מלאכותיות. היא כוסית ושווה זיון, אבל אם אמא שלי תגלה שהלכתי לזיין מישהי במקום לבוא ישר אליה ולהביא לה את המצרכים, זה יהיה מפחיד.
האדם היחידי שאני מפחד ממנו, זו אמא שלי. אמא שלי היא הבן אדם היחידי שיכולה להגיד לי הכל, כמה רע אני, כמה אני מגעיל, ומה אני עושה לא בסדר.
והיא הבן אדם היחידי שלא אכפת לי שתגיד לי את זה ואני אנסה להשתפר בפעם הבאה, כשאני איתה לפחות. אני מכבד את אמא שלי מאוד, אני אוהב אותה יותר מהכל ואני אעשה הכל כולל הכל בשבילה וכדי להגן עליה.
בערך עשר דקות עברו עד שהמוכרת שלא מפסיקה לשלוח לי מבטים, סיימה להביא לי את כל הדברים שאמרתי לה להביא. אמרתי לה להביא לי שלוש חבילות סוכר בנוסף, והלכתי לשלם. כשנכנסתי לאוטו שמתי את שקיות הסוכר מאחור, ואת הדברים של אמא שלי במושב לידי.

אחרי עשרים דקות בערך, הגעתי לבית של אמא שלי. נכנסתי, צעקתי לה מהכניסה שהגעתי ונכנסתי. כשהגעתי למשבי להניח את המצרכים, ראיתי את אמא שלי ואת אמה מדברות ושותות קפה.
מה היא עושה כאן לעזאזל ושותה קפה עם אמא שלי כאילו הן חברות שנים?

המעבר שהתחיל הכלWhere stories live. Discover now