היא מוצצת את הנקודה שאמרתי לה למצוץ בגרוני. הזין שלי קשה יותר מאבן, ואני בטוח שאמה יכולה להרגיש אותו. היא משחקת בידה הימנית בפטמות שלי וידה השמאלית נמצאת בשיערי, מושכת אותי אליה כשהיא ממשיכה למצוץ את גרוני. ״פאק״ אני גונח.
אני קשה יותר מאבן ואני לא רוצה להבהיל אותה. אני יודע שהיא לא מוכנה לשום דבר רחוק מידי אז אני מחליט לסיים את זה לעכשיו. לפחות לכרגע, לפני שלא אצליח להחזיק את עצמי יותר ואטרף את כולה.
אני מוזיז אותה מגרוני ואני מתלהב לשמוע את גניחת ההאכזבה שיצאה מפיה. ״עשיתי משהו לא בסדר?״
אני צוחק. ״לא, אבל אני חושב שצריך לשטוף את הסבון הזה מהשיער שלך. את נראת כמו סנטה קלאוס.״
״אה.. כן״. היא אומרת קצת מאוכזבת.
אני לוקח את הדוש ושוטף משיערה את כל הסבון שהפך ממזמן לקצף לבן.
אני מסתכל על פניה כשעיניה עצומות. לעזאזל, אני רוצה פשוט לאכול את הלחיים הורודות שלה. אני מחייך לעצמי על המחשבה הזו.
כשאני מסיים לשטוף את שיערה מהסבון, היא אומרת תודה, קמה במהירות ועוטפת את שיערה במגבת כשהיא יוצאת מחדר האמבטיה במהירות. היא מנגבת את שיערה וכשהיא מסיימת היא מניחה את המגבת ותחילה לגמגם.
״אמ, א-אני צריכה ל-ללכת, אממ תודה?״ היא אומרת או יותר נכון, שואלת לא בטוחה בדבריה. אני צוחק כשכל פניה מאדימות. היא צוחקת גם. ״אין בעד מה. אם תרצי אעשה זאת שוב.״ היא מהנהנת ומסתובבת לצאת. אני תופס בידה מסובב אותה ומקרב אותה אליי. היא תופסת בחזה שלי כדי לא ליפול ואני מתקרב אל צווארה ולוחש, ״זה התור שלי לסמן אותך.״ אני מפזר נשיקות רטובות מתחת לאוזנה הימנית. הנקודה הרגישה שלה. ידי השמאלית נכנסת לשיערה הרטוב, וידי הימנית תופסת במותניה. היא פורסת את ידיה על גבי וגניחות קטנות יוצאות מפיה כשהיא עוצמת את עניה.
״נמוך יותר. אני לא רוצה ששרה תתחיל לשאול שאלות.״ מפריע לי שלא יראו את הסימן שאני משאיר לה אבל אני עושה כדבריה כי כך אני יכול להתקרב יותר אל השדיים שלה. לעזאזל כמה שאני רוצה להכניס את ראשי בין השדיים שלה ולהשאר שם לנצח כשאמה משחקת בשיערי. ידי הימנית נכנסת קצת מתחת לחולצת הפיג׳מה השחורה שלה, ומלטפת את בטנה התחתונה. אני מפזר נשיקות רטובות עד שהחולצה לא מסוגלת לרדת עוד. רק קצת מהשדיים שלה חשופים כרגע אך הזין שלי משתולל בכנסיי. אני מוצץ את מה שמציץ מבין החזיה השחורה שלה, גניחה חלשה יוצאת מפיה וזה רק מדרבן אותי להמשיך. ידי הימנית עולה עוד קצת מתחת לחולצה שלה. היא זזה מאחיזתי המגוננת, היא מסתכלת עליי בעיניים רעבות, מתנשפת ואדומה כולה. אני מחייך חיוך רחב. היא מורידה את חולצת הפיג׳מה שלה בהיסוס, ואני קופא. יש לה את השדיים היפים ביותר שראיתי. השדיים שלה נמצאים בתוך חזיה שחורה. אני רוצה לקרוע מעליה את החזיה ואת שאר הבגדים שעליה אבל אני לא רוצה להבהיל אותה, אז אני לא עושה זאת. אני נושך את שפתי התחתונה. אני מתחרמן יותר ויותר בכל שניה שאני מסתכל עליה. אני חושב שאני עומד לגמור במכנסיים.
היא מאדימה אפילו יותר. אני מקרב אותה אליי ועוטף את כולה בידיי. ״את יפה כל כך, אלוהים״. היא מחייכת. אני רוצה לנשק את שפתיה אך לא עושה את זה. לא עכשיו.
אני יורד לנשק את השדיים שבתוך החזיה כשידי השמאלית ניגשת לגבה כדי לפתוח את החזיה. ״זה בסדר אם אוריד את החזיה?״ אני שואל. היא נראת בשוק. פאק, למה היא נראת בשוק? היא מהנהנת במהירות לבסוף. ״את בטוחה?״
״אני בטוחה״ אני פותח את הסוגר ומוריד לה את החזיה. לעזאזל, השדיים שלה מושכים הרבה יותר בלי חזיה. אני לש בידי הימנית את השד השמאלי שלה, המכניס לפי את השד הימני ומוצץ את הפטמה.
היא מתחילה לרעוד. לא מעונג.
אני מרים את ראשי ורואה שאמה בוכה. ״אני.. אני סליחה לא התכוונתי לבכות״ היא אומרת מכסה את פניה בשתי בידיה. ״פאק. למה את בוכה? היי, אל תבכי בחייך״ אני אומר כשאני מוזיז את ידיה ומלטף את פניה. אני מחבק אותה ומנשק את ראשה. ״סליחה״ ״אל תצטערי. זה בסדר. הכל בסדר״. היא מפסיקה לבכות ומחבקת אותי בחזרה, אני מלטף את גבה העירום. ״הכל בסדר. אף אחד לא יפגע בך אני נשבע.״ ״אף פעם לא שאלו אותי את זה״, היא אומרת אל החזה שלי.
״מי לא שאל אותך? מי? קטנה שלי, מי?״———————————————————————————-
אחרי המוןןן זמן שלא פרסמתי פרקים הנה עוד פרק!
מקווה נורא שאהבתם.ן🫶🏻💞
YOU ARE READING
המעבר שהתחיל הכל
Romance״אתה בן זונה אמיתי.״ ״אני פאקינג יודע, אמה. אבל בבקשה, תאמיני לי. זה לא נכון.״ ״א-אדם, הוא, הוא מת!!!! הבן אדם מ-מת!! ״ היא צורחת עליי בהסטריה. ״נכון, אבל אני לא עשיתי את זה. אמה אני נשבע לך, לא הרגתי אותו!!״ אני צורח בחזרה.