PART 35: REQUEST

2.2K 119 80
                                    

"ab raavi pandya niwas me rahe gi........" says shiva shocking raavi, anita and prafulla.


Ra: (shock) ye tu kya bol rha hai?.....


Sh: sahi bol rha hu....main nhi chahta ki tu iss maami ke saath rahe...


Ra: shiva, maa hai meri.....


Sh: aur jo isne kiya vo......maa wale kaam nhi kiye usne.....


Ra: (hurt) jaanti hu.....par kya karu.....itne saalo jo pyaar diya uska kya.....aise aisaan faraamosh nhi ban sakti main.....aur yahan anita di bhi toh hai.....aur agle hafte mausapaa bhi aa jayenge.....2 mahine baad jab ghr lautege aur mujhe nhi payenge toh unhe kaisa lage ga...maasi ki galti ki saja di aur masapaa kyun sahe....


Sh: par raavi-


Ra: (holds his hand) please shiva.....


Sh: thik hai...(to anita) dhyaan rakhna iska....


An: (smiles) ye bhi koi kehne ki baat hai.....


Su: chalo...bahut drama ho gya aaj.....


Ga: ji maa....


Everyone starts to leave but shiva's eyes doesn't even blink ones while looking raavi.


Kr: (in shiva's ear) bhai....teri hi hai.....abhi ghr chal...shaadi ke baad nihaar lena.....


Shiva hits his head and turns to leave. Raavi accompanies them till the gate.



Everyone reaches pandya niwas and freshen up. Dhara and rishita prepared dinner. They all have their lunch and retire to their room to sleep.


Shiva is lying on his cot but sleep doesn't take over. Everytime he closes his his eyes, flashes on last night makes their way back to him. and because of this only he didn't sleep last night too. everytime he closes his eyes; he feels that he'll lose her. Yesterday, he wanted to give her time but today he doesn't give one thought and rushes out to her house. He climbs up to the window and enters the room shocking raavi and anita.


An: (gets from bed).......(awkwardly)


Saying this, anita leaves. Raavi gets up from bed and looks at him carefully. His eyes filled with tear, sweat over face. She gets tensed.


Ra: (tensed) shiva....


Shiva unable to hold, rushes into her arms.


Ra: (worried) tu ro rha hai?.....kya hua shiva....sab thik toh hai na????


Shiva breaks the hug wipes his tear.


Sh: hmmm....

OUR LITTLE SECRET-RECREATING SHIVI (FF)Where stories live. Discover now