פרק 5

21 1 3
                                    

5

*אמסטל,ממלכת אנוורסט*

אלכס המשיך ללכת בסימטה עד שהגיע למרכז העיר. 

הוא בסתיר את המבט שהיה לו כשראה את מרכז העיר ביגלל אותה הסיבה שהוא לא רצה שיראו את הבגדים השוני.הוא לא רצה שאנשים ישאלו מיזה למה הוא מופתע. 

הוא התקדם לו לעט בין הדוכנים שהספיקו להפתח ומעמיד פנים שהוא מתעניין ,שואל את המוכרות כמה כל דבר עולה , וצוחק כל פעם מחדש אל התשובות השונות שלהם. 

לבסוף כשהוא חשב שזה מספיק הוא נכנס לרחוב קטן ורוכן את כיסיו. 

'בוא ניראה מה יש לנו פה',הוא הוציא עגבניה,פרוסת גבינה ופרוסת לחם.אלכס הכין לעצמו סנוויץ' מוזר ואכלת אותו מהר ובשקט. 

עוד מאז שהיה ילד קטן והוריו מתו סבא וסבתא שלו לא טיפלו בוא,הם הרשו לו הכל. יום אחד כשהיה בן 10 טייל לו ברחובות העיר עד שפיתאום התנגש בוא ילד . 

ברגע שאלכס הבין שהוא גנב את שקית הקניות שלו הוא התחיל לרוץ אחריו עד שהשיג אותו. 

השניים נפגשו שוב כעבור שבוע ,אבל הפעם אלכס הציל אותו מתאונה. הם התחברו ונהיו חברים טובים . אלכס לימד אותו לטפס אל גגות והוא לאומת זאת לימד אותו לגנוב.

הוא המשיך במורד הרחוב עד שהגיע למאפייה ,כזאת שמוחריכם באה לחם מסוגים שונים ונעמד בכניסה . 

'אולי'חשב אלכס' אני הצליח למצוא פה מקום עבודה,הרי עזרתי לסבתא שלי במעדנייה לפעמים '. 

הוא נכנס למאפייה ויצאה ממנה כעבור שעה כשיש לו עבודה ובית. הוא צריך לחזור לכאן בערב בישביל שגבריאל יראה לו מה הוא צריך לעשות מחר בבוקר ואיפה הוא ישן.בנתיים השמש כבר עלתה . הוא מצאה את עצמו מתקדם לכוון הארמון וכשהבין זאת הוא הסתובב ושינה כיוון ..בכל זאת זה מוקדם מידי.

*מאוחר יותר בערב באותו יום*

"שמע אחי המקום הזה פשוט אדיר!" אמר אלכס והתיישב אל מה שאמור להיות מיטה.גבריאל הסתקל עליו כאל לא מבין . 

אבל אלכס ויתר אל החוויה להסביר את כוונתו והבטיח לעצמו שילמד אותו סלנג בהזדמנות.  

"אז מה מביא אותך לאמסטל?" שאל גבריאל והתיישב אל " המיטה" השנייה. 

אי אפשר ממש להגיד שזאת מיטה .לפי המונחים המודרנים שבוא מיטה צריכה להיות עשויה מטונות ברזלים, שלוש אפשרויות שונות שכוללות מיטה ספא וחדר אוכל , מזרן אורתופדי, צבע מאגניב , שלוש סוגים שונים של כריות ומחזיק כוסות. המיטה של גביאל היתה עשויה מארבעה מוטות עץ קרש ומיזרן . 

"אני באתי בעיקבות הנסיכה שנון" אמר אלכס וקיבל את התשובה שרצה ."גם אתה מהעתיד?!" 

את שאר הערב הם בילו בשיטוף חוויות אחד מהעתיד ואחד מהווה-עבר. 

אלכס סיפר לו שמוקדם יותר כשטייל בעיר הוא נידהם לגלות עד כמה העבר והעתיד לא כל כך שונים. 

אז נכון שבעבר אין מכשירים סלולריים שנועדו לחבר בינך לבין חייה החברה שלך או טלוויזיה שמראה לך שטויות.  

אבל יש חנויות של אוכל ובגדים , יש מיספרה -לא רישמית אבל בהחלט ניתן למצוא שם מישהו שיהפוך אותך לבן אדם , כמו כן המופעים שעושים הליצנים בישביל לבדק את הקהל אפילו יותר משעשעים מהטלוויזיה עצמה.  

וכן הם הלכו לישון כשלכל אחד מהם סיפור מעניין שהם לא מסוגלים לשכוח .

HOPES DIE LASTWhere stories live. Discover now