Göz yaşları kurumayanlara |

64 11 12
                                    

Bölüm şarkısı: Fourth of July

Göz yaşları kurumayanlara

Sabah yüzüme vuran güneşli gözümü açtım. Başım ağrıyor ve midem bulanıyordu. Bunlar büyük ihtimalle açlıktandı.

Yataktan hafifçe doğruldum, yastığım yine göz yaşlarımla sırılsıklam olmuştu. Alışmıştım artık rüyam da bile ağlamaya,

Küçüğümü çok özlüyordum.

Keşke dedim, keşke o gün o yerde ailesiyle tanışmayı kabul etseydim. Bıraksaydım da öldürselerdi beni.
Düşünüyorum da Jungkook sadece bunun için ayrılacak birisi değildi. Birşey vardı onu benden alan bir neden Jungkook'un bana demediği, ne olabilirdi ki?

Kalkıp üstüme birşeyler giyip, dışarı çıktım. Nereye gittiğim belliydi. Yolda yine zarf ve kağıt aldım (Kalemim ve yapıştırıcım vardı zaten).

Bu sefer ki mektubum rastgele birine öğüt vermek değil, Jungkook okuyacakmış gibi ona mektup yazmaktı.

Tepeye geldiğimde ağacın altına oturup, sırtımı ağaca dayayıp, dizlerimin üzerinde mektubu yazmaya başladım.

Küçüğüme,

Jungkook küçüğüm nerelerdesin?

Birgün gidersem incir çiçekleri çiçek açtığı zaman geri döneceğim demiştin.

İncir çiçekleri çiçek açana kadar seni seveceğim demiştin, Jungkook. Fakat sen gelmedin, hâlâ seni bekliyorum ama hâlâ gelmiyorsun.

Jungkook, fakat sen hâlâ gelmiyorsun.

Söyle, nedir bana karşı olan bu nefretinin asıl sebebi?

Söyle büyüğüne küsme sebebin nedir?

Hatırlar mısın bilmem ama bana çocuk sahibi olmayı çok istediğini söylemiştin. Çocuk sahibi oldun mu?

Olduysan ismini ne koydun? Hm sana o zaman da sormuştum ismini ne koyarsın diye. O zaman görürsün demiştin. Görmedim Jungkook, göstermedin.

Bedenim çok üşüyor Jungkook. Hissediyor musun? Gidişinin ardından bacak ağrılarım daha da arttı.

Seni seviyorum ve hâlâ sen benimle olmasan bile Seninleyim.

Büyüğünden;
Kim Taehyung

Bir papatya alıp derince öptükten sonra zarfın içerisine yerleştirdim.
Ardından eve doğru yola koyuldum.

Jungkook

Taehyung kalkıp eve gidince koşarak ağaca bağlanmış mektubu açtım.

Okuduklarımdan sonra saatlerce ağladım.

Taehyung'u çok özlemiştim. Acaba onun için vazosuna koyduğum gül'ü fark etmiş midir?

İncir ağaçları çiçek açana kadar seni seveceğim sevgilim.

Geride bırakılanlara | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin