3.Bölüm:
Babam gelmiş akşam yemeği yiyorduk. Geldiğinden beri tek bir kelime etmeşti. Yüzünde korkmuş gibi bir ifade vardı. Annemle biz birbirimize bakıyoduk sen sor diye. En sonunda babama dönüp "baba... Otopsinin sonuçları ne çıktı" dedim. Babam bana kaşlarını çatarak bakmaya başladı. "Alkol-alkol komasından" dedi. Bu olanaksızdı berk içki içmezdi ki. Annem içimi okumuş gibi "berk içki içmezdi" dedi. Babam sinirlenip bağırmaya başladı. "Ben ne bileyim doktormuyum" dedi ve odasına gitmeye başladı. Kesinlikle sonuçlar başka şekilde çıkmıştı babam bize söylemiyo ya da söylemeye korkuyo gibiydi. Annemle yemeğimizi yiyip sofrayı kaldırdık...
Yukarıya çıkıp merveyi aradım üçüncü çalışta açtı "lamia sonuçlar nasıl ?"dedi. Bende, babamın aşırı tepkisini anlattım. Merve "bu iş çok ilginç bir hal aldı"dedi...
♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️
Aniden uyandım. Hala geceydi. Odam soğumuştu pencere açıktı. Pencereyi açmış mıydım? Ahh berkin ölümünden sonra fazla unutkan olmuştum. Pencereyi kapatıp apliğimi açtım. Masanın üzerindeki ne olduğu belirsiz olan berkin defterini elime alıp incelemeye başladım. Üzerinde bir damga vardı. Daha yakından bakıp damganın içinde bazı harfler olduğunu gördüm REBEL yazıyordu. Ne olduğuna bakmak için elime laptopumu aldım. Google amcaya yazdığımda, dünyaca tanınmış bir holding olduğunu gördüm. Berkle ne ilgisi olabilirdi ki? Pencerenin orada bazı tıkırtılar duyup pencereyi açtım. Elime bir şey değmesiyle, kaşlarımı çatıp ne olduğuna baktım. Bu bir anahtardı ve üzerinde REBBEL yazması normal miydi? Anahtarı masanın üzerine koyup pencereyi kapattım. Mutfağa su içmek için gittim. Suyumu içiyordum ki yerdeki kağıt dikkatimi çekti. Kağıdı elime alıdım, merakıma yenik düşüp açtım. Bu berkin otopsi raporuydu sonuç kısmında KOBAY yazıyordu. O anki şokla bardak elimden kayıp yere düştü. Babam karşımda ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi. Elimdeki otopsi raporunu görünce kaşları çatıldı ve beni kolumdan tutup odama sürüklemeye başladı. Başım beladaydı...
Babam "bunu kimseye söylememelisin. Eğer söylersen ölebiliriz. Annen bunu asla bilmeyecek." dedi. Ben sadece kafamı sallamakla yetindim. Babama berkin ne olduğu belirsiz defterini ve anahtarı gösterdim. Babam bana defteri okuyup okumadığımı sordu ve gitti. Merveye, babamın bize otopsi raporunu gösterdiğini ve gerçekten alkol komasından öldüğünü söylemiştim onunda başı belaya girsin istemiyordum. Mervede "off ya ne güzel macera olucaktı, gitti güzelim ekşın" demişti. O günden sonra bu işe burnumu sokmamıştım...
♣️♣️♣️♣️♣️♣️
KOBAY: İnsanlar üzerinde yapılan deney. Kendi isteğinle karşılığında para almak koşuluyla. Deneyin sonucunda ölede bilirsin. Voteleyinn