4.Bölüm:
GÜNÜMÜZ;
Üstümü değiştirip, kahvaltı için mutfağa inmiştim. Annem patatesli omlet yapıyordu. Bu berkin kahvaltıda yemeyi en sevdiği yemekdi. Merveden bi mesaj gelmişti.
Açıp baktım.ŞİRİN İNEK :
Lamia hemen okula gelmelisin. Okula yeni öğrenciler gelmiş ikisi erkek biri kız. İkiside birbirinden taş :)Ben:
Şimdide sapıklığamı başladın şirin inek.Kahvaltımı bitirmiş, ayağıma siyah bilekli coneverselerimi giyip çıkmıştım. Otobüs durağına doğru yürümeye başlamıştım. Issız bir yerde oturuyoduk. Bu yüzden otobüs durağı 15 dk. mesafedeydi. Sokağı dönmüştüm, ki sokak denilebilirse. Kayanın üzerinde duran karga dikkatimi çekti, onu dikkatlice incelerken kırmızı gözlerinde sanırsın kaybolmuştum. Oda bana bakıyordu. ağzında bişey vardı, çözememiştim. Aklıma kargaların kırmızı gözlü olmadığı gelince adımlarımı hızlandırmaya başladım.Telefonumun çalmasıyla dikkatimi telefona verdim. Merve arıyodu.
"Alo" dedim.
"Nerdesin kızım sen deminden beri seni bekliyorum."
"Hııı pardon ya şey oldu bende şey yaptım" ağzıma acı biber süriyim.
"Ne olduda ne yaptın lamia". Ben "hadi kapat, kapat kapatsanaaaa"dedim.
♣️♣️♣️♣️♣️
Okula gelmiştim gelmesinede geç kalmıştım. Ahh ilk günden nasıl yaparsın bunu lamia ? Hemde ilk ders Türkçeyken hoca sana takmış durumda. Kapıyı çaldım ve girdim. Tahtanın önünde bi erkek vardı pardon erkek demişim taş kaya meteor. "Lamiacım" o gıcık sesi duymamla kendime geldim. "İlk günden geç kaldın nasıl bir açıklaman var." Gıcık konuştu yine. "Hocam geç kaldığım için özür dilerim artık yerime geçebilirmiyim?" o kadar nazik konuştum izin verir verir dimi ? Cevabını dinlemeden yerime geçiyodum ki "yerine otur dediğimi hatırlamıyorum" gıcıkk "Normaldir alzheimer başlangıcı" bütün sınıf gülmeye başladı.
"Lamiaaaaa"
"Efendim hocam".
"Ceza tenefüste rüzgara okulu gezdireceksin." dedi.
"Rüzgar?" Tahtanın önündeki taş elini kaldırdı "O rüzgar ben oluyorum." dedi. Gıcık "Merve sende Eymen ile Duyguya okulu gezdireceksin."
Merve "ben ne yaptım hocam"
Hoca çıkıntısı "bide soruyo terbiyesiz"
Yerime oturdum hoca çıkıntısı taş bebeye dönüp "sen devam et rüzgar yafrim" bide Türkçe öğretmeni olucak hocaya bak beee.
♣️♣️♣️♣️♣️
Tenefüs olmuş rüzgarın yanına gitmeye başladım. Kafasını kaldırıp bana baktı ah-o fazlasıyla yakışıklı. "Hadi başlayalımda çabucak bitsin" dedim. Omuzlarını silkip, ayağa kalktı. "Kütüphaneden başlayalım." ona dönüp gülümsedim, o ise tepkisiz kalmaya devam etmişti. Yürümeye başladığımda peşimden geliyordu.
Spor odasına geldiğimizde. Rüzgarın telefonu çaldı. O telefonla konuşurken onu inceliyodum. kusursuz bir vücudu vardı. Kolunda derin bir yara vardı. Çok kötü gözüküyordu bunun nasıl olduğunu sormayı aklımın bir köşesine not aldım. Telefonla konuşması bitmiş, bana dönmüştü. "Benim gitmem lazım lamia" diyip beni orada yalnız başıma bırakıp gitmişti. Zilin çalmasıyla kendime gelip sınıfa çıktım. Mervenin yanına oturduğumda. Hoca geldi ders matematikti. Matematiği severdim. Hoca yoklamayı almaya başladı.
"İrem"
"Burda"
"Bora"
"Burda"
"Rüzgar"
"..."
"Duygu"
"Burda"
"Eymen"
"..."
Ders bitimine doğru, Duygu çantasını alıp ayağa kalktı. Hocaya dönüp "hocam annemin şekeri yükselmiş hastaneye kaldırmışlar. Gidebilirmiyim?" dediğinde hoca "Gidebilirsin" demişti. Bi dakika demin Cevahir hoca gidebilirsin mi demişti? İnanamıyorum Cevahir hoca bizim Cevahir hoca gitmesine izin mi verdi? Yok canım. Cevahir hoca lavaboya gitmemize bile izin vermezken okuldan gitmesine mi izin verdi. Benim gibi herkes şaşırmıştı.
"Bi ses duydum galiba" dedim.
Merve homurdandı. Homurdanmak domuzlara göre bir özelliktir ama benim arkadaşım her türlü hayvan "normaldir lamiacım zil çaldı."
"Hııı ondan Mrs.Piggy" dedim. Demez olaydım, yok benim domuzla alakam yokmuşta ben şaka olsun diye o sesi çıkarmışımda. Kesin şaka olsun diye çıkarmıştır o sesi.
♣️♣️♣️♣♣️♣️
"Lamiaa"
"Lamiaa"
Rüyamı görüyorum yoksa odamda birisi mi var ?
"Lamia" dürttü. Bidakika bu şey beni dürttü. Gözlerimi açmamla rüzgarı karşımda görmem bir oldu.
"R-Rüzgar"
"Lamia sana çok önemli bişey anlatmam lazım hemen şimdi zamanım yok her an beni bulabilirler."