Capitolul 9

45 3 0
                                    


Capitolul 9



Imi simt ochii grei cand incerc sa ma dezmeticesc. Aud zgomote in jurul meu dar tot ce sunt in stare sa fac este sa ma intorc pe partea stanga luand intre picioare patura calda. Stiu unde sunt si ma asteptam sa fie chiar frig avand in vedere ca nu a tinut nimeni azi noapte focul deschis in semineu.

Intind mana dupa telefon si cu doar un ochi ma uit la ceas, putin trecut de 10. Niciun mesaj, niciun apel. Misto!

Christian se apropie de mine si ma inveleste la mijloc.

- Nu e chiar atat de cald aici. Ma saruta bland pe frunte iar eu imii fac curaj sa deschid ochii complet.

- Buna dimineata, spun ridicandu-ma in coate apoi in fund. Ma las cu capul pe umarul lui si ma simt linistita. Ca o dimineata de duminica, alaturi de sotul cu care imparti deja cativa ani buni de casnicie iar soarele isi lasa razele direct peste chip si trup iar totul e perfect, nu mai lipseste nimeni si nimic.

- Esti bine?

- Da, raspund. Incepusem sa visez din nou. Tu cum esti?

Imi ridic capul si il privesc direct in ochi, este atat de frumos, mai ales cu parul putin ciufulit intr-o incercare de a-l aranja cu mainile.

- Eu sunt foarte bine, asteptam sa te trezesti pentru ca am facut micul dejun. L-am cumparat mai bine zis.

Ma ridic iar de data asta nu-mi mai pasa atat de mult ca sunt pe jumate dezbracata, imi iau din geanta pachetul de servetele umede si imi sterg rapid fata. Pe masa sunt doua croissante, doua pahare cu cafea si cateva capsuni.

Mancam impreuna stand pe saltea.

- Ce ai vrea sa facem azi? Mana lui ma mangaie pe spate si ma relaxeaza, mai mult decat sunt deja.

- Orice, nu sunt interesata de ceva anume.

Termin rapid de mancat si ma sprijin in coate pe saltea, pentru a-l privi.

- In cazul asta, cred ca am eu cateva idei. Cu o capsuna pe jumate in gura, se apropie de mine precum o felina care e gata sa-si captureze prada. Incerc din rasputeri sa nu ma misc sau sa-i ofer satisfactia ca acest gest mi se pare absolut provocator!

Ridic capul usor pentru a-i putea sustine privirea insa il pot observa cum buzele ii formeaza un mic zambet aproape inocent. Aproape. Se pozitioneaza intre picioarele mele si coboara lent catre mine, catre buzele mele mai exact.

Bineinteles ca isi lipeste buzele de ale mele cu acea capsuna intre noi, si musc de la jumatate ca imediat sa ma dau inapoi pana ajung cu capul pe perna.

Privindu-l de jos, inima imi tresare de cateva ori si un ghem de senzatii mi se aduna in stomac, mai ales cand zambeste cu toata gura, dupa ce a mancat capsuna ramasa.

Muschii i se incordeaza cand se lasa cu totul deasupra mea si abia mai respir inainte sa ma sarute. Isi lipeste puternic buzele de ale mele si ne jucam unul cu altul incet insa dupa ce deschid gura si sarutul se adanceste, totul devine mai intens, minunandu-ma de cat de multe senzatii imi trec prin corp in acest moment.

Ii musc buza de jos cu prima ocazie iar maraitul lui mi se duce duce direct intre picioare iar eu involuntar le apropii, strandagu-i mijlocul.

Nu cred ca vreodata mi-am dorit lucrurile astea cu un baiat, ceea ce se intampla acum este o premiera pentru mine iar Christian probabil isi da seama de asta. E imposibil sa ramana atat de calculat daca nu ar avea nicio banuiala.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Way You AreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum