Capitolul 8
Incerc sa ma gandesc care dintre cele doua tinute sunt mai in regula pentru o iesire la film in grup. Initial am refuzat, trebuie sa recunosc ca o parte din vina o are si Christian.
De la faza cu Mia, care s-a intamplat acum doua saptamani, Christian a fost cam absent atat la liceu cat si in restul timpului liber. Insa am auzit de la Miranda ca e posibil sa vina si el de data asta in oras.
Imi pun fata in maini cand imi dau seama ca majoritatea lucrurilor nu le-as face daca nu as sti ca e si el pe acolo. Ma duc in fata oglinzii pentru ca este timpul sa am o discutie sincera cu mine. Privindu-ma in hainele mele normale de stat in casa cu parul nearanjat, incurcat si cu cearcane la ochi, realizez ca indiferent daca va fi prezenta sau nu o anume persoana, eu trebuie sa ies. Poate voi consuma mai multa energie iar noapta pot dormi linistita.
De cateva zile adorm doar dupa 1-2 noaptea iar motivul este abolut necunoscut.
Pana la urma, renunt la blugi si maleta ci aleg, in ciuda temperaturii destul de scazuta, niste dresuri sub forma de plasa, o fusta stramta cu talie inalta dar cu lungimea pana sub fund si un maiou in V care intra sub ea. Iau tocurile de inaltime medie si abia acum incep sa ma machiez.
Trebuie sa recunosc ca machiajul face adevarate minuni, cearcanele mele au disparut complet si privind rezultatul in oglinda inalta, sunt chiar frumoasa acum.
O sun pe Miranda sa vina sa ma ia intrucat eu nu am chef deloc sa conduc iar frate-miu, ei bine, este cu ea. Singura persoana care se afla acasa este doar mama.
O anunt si pe ea ca plec, ii dau un pupic si ma duc in bucatarie sa imi pun o sticla de suc in geanta.
Dupa aproximativ 10 minute aud claxonul masinii in fata casei, imi iau repede geaca pe mine si ma indrept catre ei.
Urc pe bancheta din spate si amandoi se uita la mine ciudat.
- Ce s-a intamplat?
- Nimic, raspunde Miranda, doar ca nu ma asteptam sa te imbraci atat de provocator.
- Asta? Nu mi se pare.
Zambeste subtil in oglinda retrovizoare si pot sa jur ca se gandeste ca vreau sa il provoc pe Christian insa nu... chiar. Bine, recunosc acum ca iau in considerare optiunea asta, nu pare atat de rea ideea. Pot sa fac asta daca vreau iar eu vreau putin, mai mult ca sa-l vad cum reactioneaza. Insa avand in vedere ca nu a dat un semn de viata atata timp, o sa o fac si pe indiferenta.
Drumul nu a fost lung pana la mall insa nu am participat la nicio conversatie avuta de cei doi.
Miranda a parcat la nivelul -3, mi-am lasat geaca in masina apoi ne-am indreptat catre lift pana la etajul cu cinema-ul.
- Pana la urma, ce film vedem?
- Eu ma gandeam la Fifty shades of Grey, adauga Miranda.
Matthew isi da ochii peste cap. Stiu ca filmul asta e teroarea barbatilor.
- Eu sunt de acord, spun.
- Nu cred ca mai are rost sa zic ceva, spune Matthew. Abia astept sa nu mai fiu singurul mascul care sta langa voi.
Imediat ce iesim din lift, chiar langa cinema, constat ca este supra-populat iar predominante sunt femeile. Hai ca o sa fie amuzant.
Inotam pana la casa de bilete si ne asteptam randul. Puteam la fel de bine sa le cumparam online.
- Salut, se aude din spatele meu Christian. M-am incalzit instantaneu in tot corpul si un gol mi s-a pus in stomac. Deja nu mai stiu sa respir.
Il saluta Matthew si Miranda iar eu inca imi gasesc puterea de a-l privi in ochi. Nu uita, Sienna, joaca dur. Trag subtil o gura mare de aer si ma intorc pe varfuri catre el. Pot sa jur ca arata mai bine ca niciodata, avand o geaca de piele peste ceea ce pare a fi in un tricou care se muleaza peste piept.
CITEȘTI
The Way You Are
RomanceMy Criminal! II. The way you are Toate drepturile rezervate! Contine scene violente, limbaj vulgar si continut sexual! Coperta realizata de @disclosureA , careia ii multumesc enorm!