Ilyen 11 körül keltem. Kimásztam az ágyból és lementem a konyhába
-Jó reggelt Imi, mi a reggeli?- ültem el az asztalhoz
-Neked is, rántotta van- rakta le elém a tányért
-Köszönöm-kezdtem el enni
-Jó reggelt kicsim-ült le anya
-Neked is- álltam fel, és raktam be a mosogatoba a tányért
Amint ezzel megvoltam, felmentem a szobába és kinyitottam a szekrényem. Aztán rájöttem hogy szinte minden normális ruhámat ezért megkell elégednem egy szürke melegitővel, egy fehér crop toppal és egy fekete kardigánnal. Amint ezt fel vettem be mentem a fürdőbe és ki vasaltam a hajam. Fel raktam egy kis alapozot és kihuztam a szemem. Rózsaszin szájfényt is raktam fel majd fel kaptam a táskám és beültem a kocsimba. Olyan 10 perc múlva oda értem a körmöshőz. Nem akartam extra körmöt csinálni, ezért egy ilyen vörös tűzes közepes körmöt csináltattam.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Éppen a taxi csomagtartojába pakoltuk a cuccokat.
-Szeretlek kicsim, vigyázz magadra- mondta anya miközben meg öleltem
-Hivj ha oda értél- Imit is mgöleltem majd be szálltam a taxiba. Elmondtam a sofőrnek hogy a Liszt Ferenc Repülé Térre. Nagyon de nagyon izgulok, el sem hiszem hogy tényleg megtörténik ez. Amint oda értünk siettem a géphez mert csak egy fél órám maradt a fel szállásig. Le ellenőrizték a csomagokat meg a jegyet és mentem is a helyemre. Kényelmesen lepakoltam, elővettem a fejhallgatom és elkezdtem zenét hallgatni amint felszállt a gép. Persze Lokit is meg etetem meg itattam.
Már csak egy fél óra a leszállásig, irtam is Hannahnak hogy mikor érünk oda, elvileg ott fog várni. Kikapcsoltam a zenét majd elkeztem egy kicsit összekapni magam. Ittam-ettem egy kicsit majd hivtam anyáékat hogy most fogunk le szállni.
Éppenhogy le szálltunk a gépről de megláttam Hannaht és szaladtam felé, valoszinűleg ő is engem mert elindult. Egymás karjaiba ugrottunk és ugy ölelkeztünk
-Istenem, ha tudnád mióta vártam már ezt a pillanatot, gyönyörű vagy- tolt el magátol és végig nézett rajtam
-Azért te sem panaszkodhatsz- nevettünk fel
- Istenem de édes vagy-simogatta meg Lokit-Gyere, erre van a kocsi- indultunk l kifelé
Egy fekete mercibe raktuk a csomagjaimat majd elindultunk vele, gondolom az uj párhónapig lévő otthonomba. Amíg utaztunk kibeszéltük hogy mennyire vágytunk már erre és hogy egyszer Hannahnak is elkell jönnie magyarországra. Ahogy oda értünk el állt a szavam, egy gyönyörű és stílusos ház fogadott. ( azok a mondatok amik -*igy* vannak jelölve az azt jelenti hogy magyarul beszél)
-*gyönyörű*- léptem be
-Tessék?-nézett rám
-Azt mondom nagyon szép a házatok- javitottam ki magam
-Ez az anyanyelveden volt?-bólintottam-Nagyon szép, majd azért tanits egy két szót
-Rendben- ezzel elkezdett húzni az emeletre és benyitott az egyik szobába
-Mivel nincs vendég szobánk ezért most Chan-ét kapod meg ha nem baj- magyarázkodott
-Semmi baj, jo lesz ez- raktram le a cuccom
- Hagylak ki pakolni, a melleted kévő szoba az enyém, ha bármi van akkor gyere át- bólintottam mire kiment
Elkezdtem sikitozni, hisz itt vagyok Bang Chan szobájába. Bele huppantam az ágyba majd mélyen bele szippantottam. Olyan Chan-os illata volt pedig nem is tudom mióta nem járt otthon. Lokit kiengedtem az ajton had járja körbe a lakást. Lassan kipakoltam a cuccaimat majd lementem kajálni, és ekkor ismerkedtm meg a szülőkkel.
Nagyon kedvesek voltak és nem tolakodtak amit nagyon értékeltem. Most az ágyon fekszünk és beszélgettünk arrol hogy holnap elmegyünk egy tánc terembe.
-Héy Hannah, nem láttad a.....hát te meg ki vagy?-állt meg az ajtoban egy fiu
-Szia én Timi vagyok- mosolyogtam rá
-Én pedig Lucas- ezzel kiment. Kicsit furcsa gyerek de ugy érzem hogy nem fogok itt unatkozni az biztos.......
YOU ARE READING
True love? ( Bang Chan ff) Befejezett
FanfictionTimi vajon tényleg csak Chan miatt barátkozik Hannah-val? Csak matta utazik ki Sydney-be? Ez a történet be mutatja Timi életének fontos részét, vagyis azt hogy hogyan ismerkedik meg Channal. Chan be adja a derekát a szerelemnek vagy harcol az érzése...