6

313 9 3
                                    

-M-mi az?- sokkba voltam de rendesen
- 1 hónap, ha addig belém szeretsz akkor visszakell menned magyaroszágba és nem beszélsz többet Hannahval, viszont ha nem sikerül akkor elfogadom a barátságotokat és békén hagylak ezzel a kamu barát dumával- néz mélyen a szemembe.

Az a baj hogy én már most elvesztettem a fogadást de neki ezt nem szabad tudnia, csak egy a kérdés. Képes leszek ellenállni Bang Channak? Távol fogom tudni magamtol tartani ? Ha viszont bele megyek és elveszitem a fogadást vissza kell mennem magyarba és persze Hannahval is megszakad a kapcsoltam. De én eléggé be vállalos lány vagyok,....

-Benne vagyok- mosolygok az arcába, egy kicsit meglepődik de 1 mp alatt a fülemhez hajol

-Akkor kezdődjék a játék és ne feledd itt nincsenek szabályok, hercegnő- suttogta mosolyogva mire el akadt a lélegzetem. Ő le szállt rólam majd fel ment az emeletre. Biztos hogy kifogom én ezt bírni? 

Nagy nehezen fel mentem a szobába majd a böröndömből ki vettem a pizsomám vagyis egy fekete rövid cica nadrágot és egy fekete bő polot. Elmentem fürdeni, vagyis zuhanyozni. Picit gondolkoztam azokon ami történhet itt. Féltem hogy nagyon hamar elbukom ezt az egészet. Hisz Bang Chan azért mégis Bang Chan. A gondolat menetemet meg szakitva zártam fel a vizet és léptem ki a kabinbol. Meg törölköztem és fel vettem a ruhámat. Vissza mentem a szobámba, pontosabban Hannah szobájába és beállitottam a képeket. Már rég nem posztoltam semmit. 

A tükör elé álltam és csináltam vagy 1000 képet de csak a legjobbat hagytam meg amit ki is tettem

A tükör elé álltam és csináltam vagy 1000 képet de csak a legjobbat hagytam meg amit ki is tettem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

@xoxo_timii

liv_zte, uzumaki_b és további 12.k likeolta a bejegyzésed

Hozzászolások kikapcsolva

Amikor kész lettem jött egy értesítés, Chan liveol. 18:22 volt de ugy sincsen jobb dolgom, meg persze ezt soha sem hagyom ki szoval beléptem. Mindenki meg volt lepődve hogy Channie nem a studioban van hanem itthon. Néztem vagy már 10 perce de elvesztem a látványba

-Mindenki haza ment egy kicsit pihenni, ne aggodjatok- majd jött egy értesitése, fel emlte a telefonját majd nyomott egyet rajta és vissza rakta oda ahonnan el vette.

chrs.chn likeolta a bejegyzésed

Ezen én is elmosolyodtam, likeolta a bejegyzésem. El gondolkoztam azon hogy mi lenne ha be mennék hozzá. Nem is töprengtem sokat, fel álltam majd az ajtaja elé sétáltam. 2 kopogás után be nyitottam, de ő észre se vett. 

-Hé Chan, nem láttad a töltöm?- egyenesen mellé álltam

-Timiii- lököt odébb

-HÉÉÉ- nézek vissza rá

-Liveoltam- mondta miután ki kapcsolta az élő adást

-Ohhhhhh, kopogtam- mutatok az ajtora

-Várj egy kicsit- fel vette a csörgö telefonját. Nem tudom ki hivta de nagyon kiváncsi  vagyok

-Chann, miért nem mondtad hogy van bartátnőd?- Changbin, egyből tudtam a hangjábol de a kijelentésén eléggé elpirultam, és Chris is rám nézett..................................

True love? ( Bang Chan ff) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora