Aznap csak fürdeni mentem ki a szobámbol és azt is csak este amikor már mindenki aludt. Amint vissza értem a szobába egyből gondolkozni kezdtem. Nem lesz ez igy jó, ha igy folytatodnak a dolgok akkor nem fogom tudni el rejteni az érzéseimet. Akkor meg vége mindennek. Még beszélgettem Hannahval hogy milyen a kirándulás meg mi folyik itt aztán letettem mert eléggé fáradt voltam. Be bujtam a jo meleg paplan alá , be dugtam a fülesem és elinditottam a Chan's room nevű playlistemet. Hogy fogom én kibirni ezt a 3 hetet?
Reggel a madarak csicsergésére ébredtem. Ugy kezdődött mint a többi reggel csak csöndesebb volt, amit eléggé furcsáltam. Ki mentem az eddig menedéket nyujto szobábol és el kezdtem keresni a többieket. Amint a nappalihoz értem meg láttam egy cetlit a dohányzo asztalon.
El mentünk egyet edzeni, majd jövünk
-ChannieEléggé meg lépett de mivel ők s elmentek ezért én is ugy döntöttem elmegyek táncolni. Imádok táncolni, a kpop után az a legfontosabb dolog számomra. Kis korom ota táncolok. Sok díjat is nyertem vele. Imádom hogy mindent kilehet fejezni vele, főleg az érzéseimet.
Össze pakoltam a cuccom és elindultam a legközelebbi tánc terem felé. Gyalog mentem hisz 10 perc sétára volt a házunkrol. Már ugy igy beszélek mintha ide tartoznék. Szánalmas...
Hatalmas szerencsém volt, hisz egy szoba volt még szabad amit el is foglaltam. Át öltöztem majd elkezdtem nyújtani. Amint meg voltam vele be kapcsoltam a zenéket, amik hál' isten sorrendbe voltak és elkeztem táncolni.
1.Back Door
2.TA
3.Silent cry
4.Thunderous
5.My pace
6.Easy
7.Miroh
A végén már csak a Winter Falls ment, amire a földön fetrengve énekeltem. Imádom ezt az érzést, amikor annyit táncolsz hogy már levegőt is alig kapsz. Jo ez igy elég morbidul hangzik, de igaz. Éppen a cuccom pakoltam már össze amikor valaki bejöt, vagyis valakik. Nem hiszem el, ők mindenhol ott vannak?
-Áh szóval te üvöltetted a zenéinket- jöttek beljebb miközben Minho kérdezett- Miért vagy itt?
-Táncoltam- álltam fel
-Akkor mehetünk együtt haza- indultunk el, vagyis indultunk volna de Chan meg szólalt-Elég jól táncolsz- Erre mindenki nevetni kezdett én meg azt se tudtam hol vagyok
-Miről beszélsz?- kérdem amire meg mutat egy videot a telefonján, amin én szereplek.
Röviden, 2 hónapja volt egy Kpop dance verseny és neveztem rá, majd meg is nyertem a Stray Kids Red Lights cimű dalával. Ő meg most ezt mutogatja nekem
-Ezt honnan szedtétek?- szégyenkezem
-Anyukád facebookjárol- ezzel a laza lendülettel el sétált melletem utána pedig a többiek. Én meg csak ugy ott álltam le sokkoltan.
Le kell törölnöm anyám facebookját, de tényleg. Ha ezt meg találták akkor a többi, még gázabb dolgaimat is meg találják.......
YOU ARE READING
True love? ( Bang Chan ff) Befejezett
FanfictionTimi vajon tényleg csak Chan miatt barátkozik Hannah-val? Csak matta utazik ki Sydney-be? Ez a történet be mutatja Timi életének fontos részét, vagyis azt hogy hogyan ismerkedik meg Channal. Chan be adja a derekát a szerelemnek vagy harcol az érzése...