18-Last part

353 15 4
                                    

1 hónappal később

Igen, egy hónapja már itt lakom Koreában. A Dorm elég zajos de tiszta, Han szobáját kivéve. Ő folyton rumlit csinál, persze Minho meg bűnteti érte. Igen, UGY. Amikor ide értünk, már minden paparazzi ott volt és rólam kérdezgették Chant. Pár nappal később el is mondta egy liveban hogy egy pár vagyunk. Voltak akik nagyon örültek és voltak akik kevésbé és olyanok is voltak akik kifejezték a nem tetszésüket. Nagyon boldogok vagyunk, talán még soha sem voltam ennyire boldog. Most lesz egy uj Stray Kids Comeback, persze nekem se mondták el, még Channie sem. Már nagyon várom és ezt a fiuk is látják. Annyira joban vagyok mindenkivel hogy olyan mintha álmodnék. Soha nem gondoltam volna hogy egy nap majd a fiukkal élek Bang Chan párjaként. 

Most éppen a kanapén várom Chant mert elmegyünk egy randira. 

Remélem tetszeni fog Channak ez a szettem. Nagyon izgulok, és félek is hogy jönnek a paparazzik. Már engem is követnek mindenhova. Persze nem azt mondom hogy rossz de néha elég zav

 Persze nem azt mondom hogy rossz de néha elég zav

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor megláttam azonnal fel álltam a kanapérol. Olyan helyes, csak egy sima fehér ing volt rajta de igy is megdobogtatta a szivemet, mint minden alkalommal mikor meglátom.

-Gyönyörű vagy- jött közelebb és csokolt meg

-Te meg annyira helyes- mosolygok rá

-Gyere mennyünk- fogta meg a kezem és el indultunk a kocsi felé. 


Egy nagyon elegáns étterembe mentünk. Mindenki szép ruhában és sminkben volt. Halkan szolt  a zene és halvány fények világitottak. Egy alkalmazott oda jött hozzánk majd egy 2 személyes asztalhoz vezetett minket. 

-Nem zavar hogy itt a sok paparazzi?- kérdem

-Már hozzá szoktam , de ha téged zavar akkor el küldöm őket- állt volna fel

-Nem kell-mosolygok-Gyönyörű ez a hely

-Féltem hogy nem fog tetszeni- fut ki egy adag levegőt

-Imádom- fogtam meg a kezét 

-Mit hozhatok?- jött oda a pincér 

-Én egy Tteokbokki-t szeretnék kérni és egy pohár száraz pezsgőt- mosolygok

-Én meg egy adag kimchi-t és egy pohár vizet- ment el 


Sok mindenről beszélgettünk, próbáltam kihúzni belőle pár dolgot az uj albumrol de nem mondott semmit. Közben az ételt is kihozták. Lassan eszegtettünk és nevetgéltünk. Majd annyit láttam hogy Chan fel áll és közelebb jön. Le térdelt ...ez most az?

-Timi, igaz hogy kb 3 hónapja ismerlek de ennyire még sohasem szerettem senkit mint téged. Melletted hihetetlenül boldog vagyok és szeretném ha ez örökké tartana. Hozzám jössz Timi?- láttam rajta hogy nagyon izgul

-Igen, hozzád megyek Channie- lassan az ujjamra húzta a gyűrűt majd egy hatalmas csokot adott. Ebben a csokban éreztem a szerelmét, a boldogságát és azt hogy mennyire meg könnyebült. 

Nem gondoltam volna hogy ez az internetes barátság egy házassággal fog végződni. Nem tudom elégszer meg köszönni Hannahnak ezt az egészet. Hihetetlen hogy valora vált az álmom, mindaz amiről a többi STAY csak álmodni se mer nekem ez a valoság. Félek hogy egy nap majd fel ébredek és ez az egész el tűnik, de amíg ez nekem meg adodik ki kell használnom. Szóval kivánjatok sok szerencsét nekem a jövöbe..................... 




Ezzel vége lenne ennek a sztorinak. Nem lett olyan hosszu de remélem tetszik. Köszönöm azoknak akik végig olvasták

True love? ( Bang Chan ff) BefejezettWhere stories live. Discover now