part 12

235 49 64
                                    

Death is better than loneliness

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Death is better than loneliness.

Kendi ellerimle bitirdim kendimi.

𓆙

İçtiğim biranın dibini sıyırırken boş olduğundan emin olmak istercesine hava da salladığımda bittiğine inanarak huysuzca kenara fırlattım. Hız kesmeden cebimden sigaramı çıkarttığımda çakmak yardımıyla da ateşlendirmiştim. Yürüdüğüm okul sokağında elimde ki dal sanki nimetmiş gibi hızlı hızlı içerek her hangi bir kısmının boşa yanmasını engelliyordum.

Halsizce kendimi zorla yürütürken istemsizce gülümsemiştim, dün gece aklıma gelmişti. Haruto'nun bana karşılık vermesinin ardından hiç bir şey demeden koşarak yanından kaçmıştım. Bir daha onu görememek içime otursa da ondan karşılık almak beni mutlu etmişti. Kendi içimde soru işaretleriyle kalsamda en azından kırgın ayrılmamıştık, hayatımda şükredicek bir şeyler buluyordum.

Sigara dumanını ciğerlerime çektiğim için başım dönerken zaten halsiz olan bünyem biraz daha halsizleşmişti. Gözlerimi sıkıca yumup tekrar açtığımda bulanan midem yüzünden yarıladığım sigarayı yere atmak zorunda kalıp yüzümü ekşiltmiştim.

Okulun önüne geldiğimde içeriye giren tek tük insanların arasına katıldım. İnsanlara çok fazla yanaşmak istemiyordum leş gibi koktuğumun farkındaydım çünkü. Üstemde dün gecen kalma ıslak hırka vardı, biraz kurumuştu gerçi aşırı ıslak değildi. Üstüne içtiğim 2 kutu bira ve yol boyunca durmadan tüttürdüğüm sigara da eklenince gül bahçesi gibi kokacak değildim.

Kendi sınıfıma çıkmadan önce giriş katta ki Jisung ve Minho'nun sınıfına girdim. Kapının orda öylece içeriyi süzerken beni görmemişlerdi. En arkada biribiriyle oynaşırken cebimden çıkardığım telefonu onların hizasında tuttum. Ellerim titrerken ard arda fotoğraflarını çekiyordum. Bugün yapacağım şeyleri göz önüne alırsak bu hiç bir şey olarak kalıyordu yanında.

İşimi bitirdiğimde telefonu elimde tutarken sınıfın çaprazında ki müdürün odasının önüne geçtim. Bi kaç saniye orada durup kendimle iç savaş verirken işin sonunun yine buraya varacağını düşünerek kapıyı tıklatıp içeri girdim.

Somurtuk yüzüyle beni karşıladığında bu adamı ne zaman gülerken göreceğimi düşündüm. Ciddi anlamda gülmüyordu.

"Niye burdasın sen? Dersin yok mu senin?" dedi gözlüğünü düzeltip iğrenç sesiyle. Kel kafası parlarken gözlerimi ordan alıp telefonumu açtım. "İki erkek arkadaşı uygunsuz durumlarda yakaladım efendim, rahatsız oldum ve bildirmek istedim."

Bi kaç adım ona yaklaşıp telefonu önüne bırakırken incelediği fotoğraflar yüzünden kıpkırmızı olarak ayağa fırladı. "Bu ne terbiyesizlik, ne iğrençliktir!" Bağırarak konuştuğunda ona hak vererek kafamı salladım. "Gördüğüm gibi size bildirdim efendim, karşı sınıftalar."

Müdür kaşlarını çatarak hızla odadan çıktığında dolan gözlerime inatla tuttum kendimi. Müdürün bağırışları buraya kadar gelirken bulunduğum yerden ayrıldım. Sınıfa çıkmak için onların sınıfının önünden geçerken içeriye bakmaya o kadar utanmıştım ki, yaptığım pisliğin hiç bir elle tutulur yanı yoktu.

İğrenç bi insandım ve tüm gün kendimi sıka sıka bu iğrençliklerime devam ettim.

Sınav kağıdı çalıp Mashiho'nun çantasına koydum mesela, sonra da onu çalarken gördüğümü söyledim hocaya.

Alt sınıflardan Yuna diye bir kızın hoşlandığı çocuğu bulup, ondan hoşlandığını söyledim.

Yeji'nin babasanın öldüğünü tüm okula yayıp bahçenin ortasında onu aşşağıladım.

Junghwan'ı kantin sırasından çekilmesi için herkesin içinde dövdüm.

Hocaların ilişki yaşadağı takdirde görevden alınacağını bildiğim halde, iki hoca el ele tutuşurken fotoğraflarını çekip müdüre gönderdim.

Jihoon benle konuşmak istediğinde elinde ki sütü başından aşağı dökerek onu ezikledim.

Ryujin soyunma odasındayken kıyfetlerini çalıp onu zor duruma soktum.

Jeongwoo ile tuvalette karşılaşınca durduk yere kafasını pisuara soktum.

Etrafımda kimi seviyorsam ve kim beni seviyorsa değer verdiğim herkese bok gibi davranmaktan beter ettim. Kendi ellerimle hepsini çıkardım hayatımdan. O pisliğe bırakmadan kendi ellerimle bitirdim ben kendimi.

_

son iki bolum kaldigina gore tahminleri alalim
sizce bu orospu cocugu bilmeyen kim
ve sizce bilmeyenin surekli junkyunun bir sey yaptigini iddia etmesinin altinda ne var
junkyu gercketen bir sey yapti mi yaptiysa ne olabilir

haberi muhabiri gibi oldu ama yanitlayin siz🖤💜🧡❤💘💖💋💞💝

mystery | harukyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin