Merhaba ! Ben Alya bugün size yaşadığım bir olayı anlatacağım.
Bir akşamdı rahatlık ile odama gidip yatağıma yatmıştım, ve bir şey düşme sesi ile uyanmıştım annemdir diye umursamadım ve geri uyumaya çalıştım tam uykuya dalıcakken bir kapı sesi duydum..
çok korkmuştum yine annemdir diye uyumaya devam edicekken annemin evde olmadığını evde tek ben ve ablamın olduğunu farkettim..
Bir cesaretle tüm odaları gezmeye karar verdim.
İlk mutfağa gittim ışığı açtım ve odaya bakmaya başladım mutfakta bir kaşık düşmüştü kaşığı alıp tezgaha geri koydum
ve bir şey olmadığını düşünüp odama geri gittim ve tam ışığı kapatıcakkencamdan bir gölge gördüm..
Çok korkmuştum hayaldir diye düşünüp odama koşarak gittim.
tüm akşam bunu düşünmekten saat 3'e kadar uyuyamamıştım en son uyuyabildim.
Sabah olmuştu ablama bunları anlattım ablam ise
"ben sana mal mal kitaplar okuma demiştim dimi" demişti yani ablam bana inanmamıştı
ama ben gördüğüme çok emindim ablama "abla gerçekten gördüm niye inanmıyorsun"
dedim ablam ise kafama vurup "bir daha öyle diziler izleme ve kitaplarda okuma" diyip gitmişti.
1 gün sonra
Bu akşam saat 2'ye kadar uyumamıştım ve birden elektrik gitti.
Ablama"ABLA ELEKTRİK GİTTİ"
diye bağırmıştım çünkü karanlıktan çok korkuyordum
Ablam ise korkunç bir ses tonu ile
"Napabilirim" demişti
ablamın sesi olmadığına emindim
telefonumdan flaş açıp odama gittim ve böyle şeyleri araştırmaya başladım.Araştırıp tam uyicakken mutfak balkonundan çok şiddetli sesler duydum..